CUM VA ARĂTA INTERSECȚIA DE LA CORA. Pasarele suspendate si pasaj subteran pentru mașini pe b-dul IC Brătianu
Articole de la același autor
Prima schimbare cu adevărat importantă care ar urma să se petreacă în viitorul apropiat privește sensul giratoriu de la Cora, de pe bulevardul Brătianu, contestat de mulți participanți la trafic. Șoferii constănțeni acuză faptul că sensul nu fluidizează deloc traficul, ci, mai rău, îl încurcă și că era mai bine când intersecția era semaforizată.
Pentru a rezolva problema trecerilor de pietoni în această zonă, care blochează deseori sensul giratoriu, administrația locală a hotărât să pună bazele unui proiect ce ar viza o premieră pentru Constanța.
"La intersecția de la Cora, în prima etapă, vom izola traficul pietonal de traficul auto. Tocmai pentru că vrem să separăm fluxurile de mărfuri auto și pietonal, vom realiza o pasarelă pietonală multifuncțională, astfel încât să aibă rol de supratraversare, nu doar pe o lățime de stradă, ci chiar și în diagonală. Nu este o promisiune, termenul de implementare a acestui proiect fiind anul 2020 și se află la stadiul de prefezabilitate", a declarat, pentru "Cuget Liber", viceprimarul cu atribuții de primar al municipiului Constanța, Decebal Făgădău. Totodată, acesta a precizat că proiectul mai prevede și un pasaj subteran pentru mașini, pe direcția înainte, pe b-dul IC Brătianu, ce va trece exact pe sub sensul giratoriu. Astfel, cei care vor merge pe direcția înainte nu vor mai străbate sensul giratoriu și se va degreva fluxul rutier.
"Avem sensuri giratorii dezaxate"
Sesizările șoferilor constănțeni au ajuns și la urechile șefului Poliției Rutiere Constanța, care știe de pro-blemele iscate în trafic din cauza sen-surilor giratorii, majoritatea dintre ele fiind amplasate fără a ajuta foarte mult fluidizarea.
Întrebat ce părere are de proiectul Primăriei Constanța în legătură cu sensul giratoriu de la Cora, comisarul șef Constantin Dancu a declarat, pentru "Cuget Liber": "Categoric vom fi de acord cu ele, după ce le vom analiza. Până acum, am acceptat cu prea multă ușurință construirea unor sensuri gira-torii, care nu au fost proiectate chiar la standardul care trebuia. Sunt convins că va veni vremea când toate sensurile giratorii vor fi regândite și recorectate. Avem sensuri giratorii dezaxate, cum sunt cele de pe Aurel Vlaicu. Între a construi un sens giratoriu poate nu în cea mai bună formă și a nu face deloc s-a preferat această variantă".
Comentează știrea
Până acum, am acceptat cu prea multă ușurință construirea unor sensuri gira-torii, care nu au fost proiectate chiar la standardul care trebuia. Sunteti niste incompetenti idioti si mai si recunoasteti.Dar cui ii pasa!Cine trebuie sa aplice legea de ce nu va da afara?A,voi o aplicati!
Iar ne minte dom' vice? Poza asta este din Shanghai. Sau ne mintiti voi ca asa v-a zis Gelu?
In intersectia de la Cora,Fagadau ne promite ca va "implementa" cel mai mare Sirtaki pietonal din Europa.Un oras cu o populatie in scadere are nevoie de o hora urbana(vezi poza).Populatia Constantei a ajuns la 280.000 de locuitori,exact cati locuitori are o strada infundata din Paris.In schimb,nu viseaza Parisul ce viseaza Fagadau.In mintea lui,constantenii sunt dornici sa respire gaze proaspete de esapamet in intersectia de la Cora.Domnule Hulubei,au mai ramas doar cateva zile pana la alegeri.CE PROMITE dar NU FACE, am vazut.As dori sa-i puneti lui Fagadau numai doua intrebari:Nr.1-CE NU PROMITE dar FACE.Ma refer la desfiintarea parcurilor si la toate afacerile imobiliare pe spatiile dintre blocurile noastre.Si intrebarea nr.2-Care este viziunea de ansamblu asupra dezvoltarii orasului in urmatorii 4 ani.Sa vedem si noi daca tovarasul Fagadau se poate concentra,daca-l duce mintea.Vreau sa vina cu harta orasului.Vreau sa vad cine va construi si cand se va construi un bloc la 2 m de fereastra mea.Vreau sa vad ce parcuri se vor desfiinta si unde sunt terenurile "revendicate" de rechinii imobiliari.Sa ne lase cu vrajelile astea de doi lei.Fagadaule,baiat smecher,vreau sa stiu tot ce ti-e jena sa promiti:unde ai de gand sa construiesti "accentele tale verticale".Ai curajul sa ne spui ? Nu cred.
Fagadau este numit si sprijinit de un partid,asta e clar.Daca Fagadau nu raspunde de ce a facut Mazare,nu raspunde de toate prostiile lui Mazare,daca Fagadau se ascunde in spatele partidului,nu am inteles de ce partidul se ascunde in spatele lui Fagadau.Daca Fagadau nu vrea sa raspunda de trasnaile lui Mazare,vrem sa raspunda Partidul Social Democrat.Vrem sa vedem ce a promis Mazare in ultima campanie electorala si ce a realizat.Ati crezut ca scapati ? Hotomanilor,e clar ? Aiurea.... ! Eu vorbesc,eu aud.
Da asa este ! S-au acceptat foarte usor sensurile giratorii proiectate de o anumita firma din bucuresti, firma responsabila pentru giratiile ,pardon dezastrele ,de la cora , maritimo , metro 1 si cel de la iesirea spre valu. Iar acum din ce stiu o sa avizeze unul nou al aceleiasi firme in zona interex in caz ca sos mangalia scăpase de geniul lor
Da asa este ! S-au acceptat foarte usor sensurile giratorii proiectate de o anumita firma din bucuresti, firma responsabila pentru giratiile ,pardon dezastrele ,de la cora , maritimo , metro 1 si cel de la iesirea spre valu. Iar acum din ce stiu o sa avizeze unul nou al aceleiasi firme in zona interex in caz ca sos mangalia scăpase de geniul lor
Da,sl o sa fie metrou intre Constanta si Mangalia, se va face un nou pod in locul astuia de la Agigea,unul solid si frumos.... Bai,concursuri de desen si ,,studii'' pe saci de bani s-au tot facut,treaba serioasa nu. Auzi,drumuri suspendate.... Pai da,suspendate in sensul ca se inchid din cauza adancimii gropilor,asta e chiar credibil.
Krety nii ăștia ne cred mai krety ini decît sunt ei. Pentru ce motiv trec pitonii pe șmecheria aia suspendată, sa iurineze pe mașinile care trec pe strada? Și încă o întrebare: de ce în intersecție vin cinci artere de circulație, una vine direct de la primar de acasă? Cînd eram secretar la BOB al PCR, aveam fantezii care se apropiau de realitate, nu ca R tarzii ăștia.
si pana in 2020 ce facem cu trecerile de pietoni de pe bratianu