DACIA reziliază contractele cu Asirom: "ÎNTÂRZIE despăgubirile cu lunile și impune PIESE IEFTINE"

230
DACIA reziliază contractele cu Asirom:

Articole recomandate

Asociația care reunește majoritatea service-urilor Dacia, Renault și Nissan de pe piața românească a început să rezilieze contractele pe care le avea cu Asirom, noul lider al pieței asigurărilor RCA. Firmele de service acuză Asirom că folosește aceleași metode ca Astra și Carpatica, asigurători intrați în faliment, precum întârzierea plăților către service-uri cu lunile și impunerea folosirii unor piese cât mai ieftine pentru reparații, de calitate incertă, transmite News.ro.

Astfel, asociația Concesionarilor Dacia, Renault și Nissan (ACODAREN) susține, într-un comunicat, că Asirom, companie controlată de grupul austriac Vienna Insurance Group (VIG), a preluat nu doar clienții falimentarei companii Astra, ci și metodele sale.

"Asirom își reglează socotelile financiare pe seama service-urilor noastre, nu ne plătește facturile, trage de timp pentru a aduna bani din piață și ne creează probleme cu clienții. Folosește aceleași metode pe care le-au folosit Astra sau Carpatica", a declarat directorul ACODAREN, Marius Ghiban.

Potrivit asociației, o metodă folosită de Asirom este prelungirea perioadei dintre constatarea și acceptarea plății despăgubirii, iar în repezent asigurătorul are datorii importante și întârzieri la plăți către service-uri.

"Conform datelor colectate de la membrii asociației zilele trecute, Asirom ne datorează peste 1.300.000 lei, având întârzieri la plată de ordinul zecilor și sutelor de zile. În plus, avem peste 100 de mașini în diferite etape de reparație care așteaptă de mult timp acordurile de la Asirom, iar clienții noștri încep să fie iritați de aceste intârzieri. Noi suntem cu mâinele legate, constrânși de respectarea contractului pe care chiar Asirom nu-l respectă față de noi", a mai spus Ghiban.


Asociația acuză Asirom și de faptul că încearcă să diminueze cu orice preț valoarea despăgubirii. Astfel, prin platformele de aprovizionare cu piese de schimb impuse de compania de asigurări, service-ul ar fi constrâns să comande doar de la anumiți furnizori cu prețuri foarte mici.

"Calitatea și originea acestora nu este asumată de asigurător. Există cazuri în care aceste piese au origine îndoielnică sau sunt chiar contrafăcute", susține ACODAREN.

Ca o consecință, asociația a decis să rupă relațiile contractuale cu Asirom. "Am depus la Asirom notificările de reziliere pentru 55 de contracte ale noastre care mai erau în vigoare. Clienții Dacia, Renault sau Nissan pot sta liniștiți dacă au de făcut reparații pe o poliță Asirom. Fără contracte, vom putea repara mai repede și mai bine decât acum! Chiar dacă birocrația este mai mare, ne ocupăm noi în locul clienților, fără costuri suplimentare pentru ei", a mai precizat directorul ACODAREN.


sursa: evz.ro 


Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole pe aceeași temă

Pagina a fost generata in 0.6212 secunde