E OFICIAL! Autostrada Soarelui, băgată în reparații și închisă pe o porțiune de 40 de km
Articole de la același autor
Străzi cu sens unic și noi sensuri giratorii în Constanța. Schimbări importante în traficul rutier din oraș
03 Martie 2016
FOTO ȘI VIDEO. TRAGEDIE ÎN MAMAIA. DOI BĂIEȚI AU MURIT ȘI DOUĂ FETE SUNT ÎN STARE GRAVĂ, DUPĂ CE S-AU IZBIT CU MAȘINA ÎNTR-UN STÂLP
04 Martie 2016
NE CREDEȚI PROȘTI? Autoritățile șochează: ÎN CONSTANȚA, MAXI TAXI NU TRANSPORTĂ PASAGERI ÎN PICIOARE
21 Martie 2016
VIDEO / Până unde merge tupeul firmelor maxi-taxi? Pasager bruscat de șoferul unui microbuz, în timpul cursei
10 Martie 2016
În această perioadă conducerea CNADNR a alocat fondurile necesare pentru demararea lucrărilor de reabilitare pe Autostrada A2, tronsonul Drajna-Lehliu, pe o lungime de 40 km. A fost realizată o expertiză tehnică care oferă soluția de reabilitare. În vederea realizării acestui proiect se va organiza o licitație publică pentru proiectarea și execuția acestui obiectiv cu respectarea termenelor impuse de Ordonanța Guvernului nr. 34/2006. Pentru celelalte tronsoane, calea I București - Constanța, și calea II Constanța - București sunt prevăzute lucrări de întreținere periodică și reparații curente. "Reabilitarea acestui tronson este foarte necesară. Având în vedere că procesul de licitare la noi ar putea dura conform prevederilor legale până la 120 de zile, am alocat fonduri pentru DRDP Constanța astfel încât aceasta să înceapă procedura de licitare a proiectului cât mai curând. Cu scuzele de rigoare, cerem înțelegere din partea participanților la trafic, însă drumul necesită o intervenție cât mai rapidă. Ne așteptăm conform estimărilor noastre ca traficul în perioada estivală să nu fie afectat, dar în momentul în care vom fi gata să lucrăm, împreună cu Poliția Rutieră vom încerca să găsim soluția cea mai bună astfel încât traficul rutier să fie cât mai puțin afectat", a declarat directorul general CNADNR, Cătălin Homor. Reamintim faptul că tronsonul Drajna-Lehliu a fost dat în folosință în anul 2007, durata de viață a lucrărilor existente fiind de 6 ani. Costul lucrărilor se ridică la valoarea de aproximativ 46,5 milioane lei, lucrări necesare conform expertizei care constau în frezarea straturilor asfaltice pe o grosime de 12 cm și realizarea straturilor de legătură și a celui de uzură.
Articole pe aceeași temă
Marţi, 22 Martie 2016
Vineri, 26 Februarie 2016
Luni, 22 Februarie 2016
Duminică, 21 Februarie 2016
Luni, 01 Februarie 2016
Marţi, 19 Ianuarie 2016
Miercuri, 13 Ianuarie 2016
Marţi, 12 Ianuarie 2016
Miercuri, 27 Ianuarie 2016
Marţi, 26 Ianuarie 2016