În timp ce orașul e cârpit pe ici, pe colo

Primăria cheltuiește cinci miliarde de lei vechi pentru a face reclamă campaniei de asfaltare

488
Primăria cheltuiește cinci miliarde de lei vechi pentru a face reclamă campaniei de asfaltare - e3d23b257cd19c27ca38fb7a8eeb9cd1.jpg
SC Confort Urban SRL, societate subordonată Primăriei Constanța, va cheltui aproape cinci miliarde de lei vechi pentru a-și face publicitate în presa scrisă, la TV și la radio.
Potrivit site-ului de achiziții publice, instituția a lansat un anunț de participare pentru achiziționarea de servicii de mediatizare a lucrărilor de drumuri din municipiul Constanța, în ziare locale și naționale, posturi de radio locale și posturi TV locale.
Valoarea estimată a contractului, care se va desfășura în perioada 1 iunie – 31 decembrie, este de 410.000 lei fără TVA (aproximativ cinci miliarde de lei vechi), finanțarea urmând să se facă din fonduri bugetare.
Conform caietului se sarcini, obiectul achiziției îl constituie selectarea unei agenții de publicitate pentru atribuirea unui contract de achiziție constând în servicii de publicitate media prin presa scrisă, stații de radio și TV locale. Serviciile de publicitate vor consta în publicarea unor anunțuri de interes public general privind lucrările de reabilitare a tramei stradale în municipiul Constanța în concordanță cu programul lansat de Primărie; reparații în urma intervențiilor în domeniul public ca urmare a executării lucrărilor de utilități edilitare și gospodărești; alte lucrări de interes public aferente tramei stradale.
Volumul de publicitate al SC Confort Urban SRL Constanta pentru presa națională va fi alocat primelor două cotidiane, după criteriul celui mai mic preț/cmp/tiraj mediu pe ediție, funcție de bugetele alocate, în timp ce publicitate pentru presa locală va fi atribuită primelor trei-șase cotidiane, după același criteriu.

Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole din aceeași secțiune

Pagina a fost generata in 1.8188 secunde