Modelele unei agenții de modă vor fi pătite în funcție de numărul de followers

77
Modelele unei agenții de modă vor fi pătite în funcție de numărul de followers - caradelevingne-1433428992.jpg
Agenția britanică Storm a decis ca numărul de followers să influențeze direct salariile modelelor: dacă acestea sunt agreate pe rețelele de socializare, suma încasată de ele va crește, relatează 7sur7.be.


Rețelele de socializare joacă în ultimii ani un rol tot mai mare în cariera prezentatoarelor de modă. Tinere precum Cara Delevingne sau Kendall Jenner au înțeles foarte bine acest lucru, iar fanii lor de pe Instagram le-au propulsat în lumina reflectoarelor. Conștientă de această realitate, agenția Storm a hotărât ca numărul de followers să aibă un impact direct asupra salariilor modelelor sale, așa încât de acum înainte suma va fi direct proporțională cu numărul abonaților, scrie Afgerpres.

'Dacă există două tinere care sunt amândouă perfecte pentru un job, va fi aleasă cea care are cel mai mare număr de followers', a spus creatoarea agenției, Sarah Doukas, în Financial Times. 'Cu cât numărul abonaților va fi mai mare, cu atât salariul va crește', a adăugat Simon Chambers, coproprietar al Storm. 


Pe pagina agenției, fișa fiecărui model cuprinde de acum și numărul fanilor de pe Twitter, Facebook și Instagram în timp real. Informațiile vor fi trecute alături de măsurile lor și de culoarea părului, de exemplu. Prin urmare, numărul de followers a devenit un adevărat atu.


Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole din aceeași secțiune

Pagina a fost generata in 2.6741 secunde