Te-a înșelat? Moștenirea genetică e de vină

O sucire minoră de gene care se asociază cu neurotransmițătorul stării de bine, dopamina, poate fi tot ce este necesar pentru a explica promiscuitatea celor care înșeală. Cercetătorii au descoperit că per-soanele născute cu această variație genetică sunt mult mai probabile să înșele sau să se angajeze în comportamente se-xuale riscante, cum ar fi aventurile de-o noapte, potrivit unui studiu.

Studiile anterioare au făcut legătura între mutația genetică în cauză și tendința de angajare în comportamente riscante, precum și pentru tendința de a deveni dependent de droguri și alcool, deci cercetătorii suspectează că ar putea fi afectat și comportamentul sexual al unei persoane.

La rădăcina acestei cercetări este dopamina. Oamenii de știință știu de multă vreme că, atunci când nivelul dopaminei crește în creier, simțim plăcere. Este ceea ce ne face să ne simțim bine atunci când mâncăm, facem sex sau luăm chiar droguri ilicite.

Evolutiv vorbind, acest sistem s-a dezvoltat astfel încât să ne găsim drumul spre bucatele gustoase și partenerii sexuali potriviți.

Sâmbătă, 12 Noiembrie 2011
Stire din Monden : "Nu am mai făcut sex de două luni"
Sâmbătă, 05 Noiembrie 2011
Stire din Monden : Bombă în lumea mondenă!