"Totul despre sex" a promovat mărci
Odată cu lansarea celui de-al doilea film pe marile ecrane, stiliștii analizează impactul pe care l-au avut cele patru personaje feminine - Carrie, Samantha, Miranda și Charlotte - în promovarea anumitor mărci și tendințe.
Designerul spaniol Manolo Blahnik și-a câștigat notorietatea internațională, cocktailul "Cosmopolitan" a devenit una dintre cele mai căutate băuturi, revista "Vogue" a ajuns lectura lunară obligatorie. Fiecare dintre aceste branduri avea un nume pe piață, însă filmul "Totul despre sex" le-a scos din nișă și le-a promovat ca făcând parte din cotidianul femeii de succes, independente, cu un stil de viață activ și mereu în actualitate.
Designerul spaniol Manolo Blahnik și-a câștigat notorietatea internațională, cocktailul "Cosmopolitan" a devenit una dintre cele mai căutate băuturi, revista "Vogue" a ajuns lectura lunară obligatorie. Fiecare dintre aceste branduri avea un nume pe piață, însă filmul "Totul despre sex" le-a scos din nișă și le-a promovat ca făcând parte din cotidianul femeii de succes, independente, cu un stil de viață activ și mereu în actualitate.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole din aceeași secțiune
Joi, 03 Iunie 2010
Miercuri, 02 Iunie 2010
Miercuri, 02 Iunie 2010
Marţi, 01 Iunie 2010