Concurs Aptitudinea unui preșcolar pentru matematică "prezice" succesul academic

455

Articole recomandate

Aptitudinile pentru matematică și citit "prezic" succesul academic ulterior, în timp ce problemele comportamentale și aptitudinile sociale nu au nici o influență, relevă un studiu american. Cercetătorii de la Universitatea Northwestern au analizat datele a șase studii de lungă durată despre lectura în școli.
Studiile au "măsurat" aptitudinile copiilor pentru matematică și citit, dar și diverse aspecte ale comportamentului. Factorii au fost monitorizați la copii cu vârste de 5-6 ani, înainte de a intra la școală, dar și până au ajuns în clasa a 8-a.
"Studiul a avut rezultate surprinzătoare. Toate cele șase cercetări anterioare au arătat importanța aptitudinilor la matematică, în primul rând și, apoi, la citit", a spus unul dintre oamenii de știință americani. El susține că cel mai surprinzător aspect a fost că asocierea între problemele comportamentale și lipsa aptitudinilor sociale, din viitor și învățatul la școală par a fi zero.
Copiii care aveau aptitudini bazale pentru matematică înainte de a începe grădinița au fost mult mai "predispuși" să aibă rezultate bune nu doar la matematică, ci și la citit. Concluziile studiului au creat deja multe controverse, unii experți în dezvoltarea copilului, spunând că rezultatele contrazic alte studii anterioare, care puneau accent pe comportamentul celui mic și succesul academic.

Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole din aceeași secțiune

Pagina a fost generata in 4.1721 secunde