Asistentele medicale luptă pentru drepturile lor
158
Articole de la același autor
MĂMICI, ATENȚIE! NE OTRĂVIM BEBELUȘII FĂRĂ SĂ ȘTIM!
13 Iunie 2016
PANICĂ PRINTRE MĂMICI / BOALA DIAREICĂ ACUTĂ FACE RAVAGII LA CONSTANȚA. Copiii sunt cei mai afectați
28 Iunie 2016
Tratamentul salvator care reface vederea "cât ai clipi"
06 Iulie 2016
O nouă oportunitate pentru implementarea echivalării asistentelor medicale o constituie completarea și modificarea legii nr. 95/2006, referitoare la echivalarea gradului principal al asistentelor medicale cu studii postliceale care au absolvit ulterior studii superioare.
Atâta timp cât echivalarea gradului principal instituie principiul echivalării competențelor a două profesii considerate formal diferite, respectiv asistent medical cu studii postliceale și asistent medical cu studii superioare, este recunoscută identitatea de atribuții și competențe, dobândite atât în formarea inițială cât și a celor dobândite formal și informal de-a lungul vieții profesionale, aplicându-se astfel, în mod corect, principiul drepturilor dobândite stipulat în textul Directivei U.E. nr. 36/2015, potrivit reprezentanților Federației "Solidaritatea Sanitară".
Echivalarea directă a gradului profesional, în cazul asistentelor medicale cu studii postliceale care au absolvit ulterior studiile superioare, fără reluarea cel puțin parțială a traseului de carieră și fără nicio altă formă de evaluare, pune în mod evident un semn de egalitate între cele două funcții din perspectiva formării profesionale și a competențelor dobândite.
Document oficial comunicat ministrului Sănătății, Vlad Voiculescu, pentru introducerea echivalării și completării studiilor asistentelor medicale medicale cu școală postliceală, în modificările propuse la legea nr. 95/2006, menționează aceeași sursă.
Atâta timp cât echivalarea gradului principal instituie principiul echivalării competențelor a două profesii considerate formal diferite, respectiv asistent medical cu studii postliceale și asistent medical cu studii superioare, este recunoscută identitatea de atribuții și competențe, dobândite atât în formarea inițială cât și a celor dobândite formal și informal de-a lungul vieții profesionale, aplicându-se astfel, în mod corect, principiul drepturilor dobândite stipulat în textul Directivei U.E. nr. 36/2015, potrivit reprezentanților Federației "Solidaritatea Sanitară".
Echivalarea directă a gradului profesional, în cazul asistentelor medicale cu studii postliceale care au absolvit ulterior studiile superioare, fără reluarea cel puțin parțială a traseului de carieră și fără nicio altă formă de evaluare, pune în mod evident un semn de egalitate între cele două funcții din perspectiva formării profesionale și a competențelor dobândite.
Document oficial comunicat ministrului Sănătății, Vlad Voiculescu, pentru introducerea echivalării și completării studiilor asistentelor medicale medicale cu școală postliceală, în modificările propuse la legea nr. 95/2006, menționează aceeași sursă.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole din aceeași secțiune
Duminică, 10 Iulie 2016
Duminică, 10 Iulie 2016
Duminică, 10 Iulie 2016
Duminică, 10 Iulie 2016
Duminică, 10 Iulie 2016
Sâmbătă, 09 Iulie 2016
Sâmbătă, 09 Iulie 2016
Sâmbătă, 09 Iulie 2016
Sâmbătă, 09 Iulie 2016
Vineri, 08 Iulie 2016
Vineri, 08 Iulie 2016
Vineri, 08 Iulie 2016