AR FI O SOLUȚIE ȘI PENTRU CONSTANȚA?

4420
6
AR FI O SOLUȚIE ȘI PENTRU CONSTANȚA? - tramvaiulimperio1319796106-1477558549.jpg

Articole recomandate

Arădenii produc cel mai modern și economic tramvai din lume. Acesta este dotat inclusiv cu rampe de acces pentru persoanele cu dizabilități, are podeaua coborâtă și aduce călătorilor un plus de confort. Din punct de vedere energetic, este cel mai economic tramvai din lume. Astfel, Aradul, orașul care a produs avioane, vagoane de călători, marfă și metrou, intră din nou în istorie: se înscrie pe harta mondială a fabricanților de tramvaie, scrie despre-romani.loon.ro








Industria arădeană are un nou viitor. În halele unde altădată erau fabricate strunguri, mândria economiei comuniste, acum oamenii produc tramvaie ultramoderne. La fosta Uzină de strunguri "Aris" acum funcționează Fabrica de Tramvaie. 


Modelul "Imperio" este produs de Astra Vagoane Călători SA și Siemens. "Acest tramvai este construit în colaborare cu Astra Vagoane Călători, aici, în Arad. Suntem foarte bucuroși că am reușit să realizăm această colaborare care a devenit una de succes", a declarat Arnulf Wolfram, președinte Mobility Division CEE – Simens.




"Imperio" va fi produs în varianta de ecartament metric și normal. Tramvaiul are podeaua complet coborâtă, este dotat cu rampe de acces pentru persoane cu dizabilități, cărucioare pentru copii și zonă de acces fără bare. În funcție de numărul de module, "Imperio" poate transporta 168 sau 240 călători. 


Din punct de vedere energetic, constructorii săi spun că acest tramvai este cel mai economic din lume, conform unui calcul făcut în funcție de tariful la energie consumată/numărul de călători/kilometri. Prețul este bun, spun specialiștii: 1,7 milioane de euro, cu 30 la sută mai ieftin decât tramvaiele fabricate pe piața mondială. Primele tramvaie "made in Arad" ar putea intra în circulație în câteva luni. "Imperio" a fost prezentat în premieră la Arad și în luna august, cu ocazia Zilelor Aradului, arădenii vor putea să-l admire.


Comentează știrea

mine
27 octombrie 2016
hahah

bineinteles ca nu :) constanta are nevoie de cutii poluante euro 0 :) multumim partidului dar si ziaristilor care tac si nu iau atitudine

Mos Ion
27 octombrie 2016
Vise taica ,vise ...

In loc sa modernizam ce-am avut , le-am aruncat la gunoi ! Greu tare sa faci o infrastructura de genul asta de la zero ! Multumim partidului, multumim fostului primar , multumim pensionarilor senili si vesnic flamanzi , multumim celor care nu au mers la vot .......avem un oras asa cum l-am dorit , O COCINA !

Nu e bun.....
27 octombrie 2016
O porcarie

Pai,uitati-va cate geamuri are.Nu ai loc sa lipesti niciun afis de genul asta:program de modernizare transpot in comun aprobat de consiliul local constanta- PRIMAR RADU STEFAN MAZARE.O porcarie de tramvai.

Sugar
27 octombrie 2016
Wikipedia zice:

Tramvaiul constănțean a fost înființat în 1905: era o linie de tramvaie trase de cai numite și tramcare. Porma Mazare a desfiintat liniile de tramvai ca cica congestionau traficul. De unde bani sa mai construiesti de la zero linii de tramvai? Poate daca DNA-ul recupereaza tot prejudiciul facut de Mazare &Co.

vjhhg
27 octombrie 2016
....

Unde sa mai bagi si tranvaiu in constanta? Doar sa creezi o linie de centura...dar sa te apuci sa il bagi iarasi pe mijlocul bulevardelor, sa tragi iar fire... Stiu ca părerile sunt pro si contra tranvai dar sa fim seriosi si realisti ca in constanta care este un orasi aglomerat cu bulevardele mici este imposibil sa faci acum o linie de tramvai. Solutia cred ca este sa se cumpere autobuze electrice....sau sa se inceteze cu construitul de blocuri in interiorul orasului si sa se mai creeze locuri de parcare astfel încât sa nu mai avem blocate doua benzi pe sosele... Părerea mea.

..
27 octombrie 2016
Ccg

Si viena este un oras cu strazi inguste si totusi sunt o gramada de tramvaie..vointa sa fie...mazare nu a intrebat pe nimeni a ales tarul autobuze..acum sa plateasca iar cei de la dna sa treaca si pe la primarie

Articole din aceeași secțiune

Pagina a fost generata in 1.2221 secunde