BLACK FRIDAY. Cum alegi cele mai bune oferte de telefonie, internet sau televiziune
233
Articole de la același autor
Constanța, vândută bucată cu bucată! Blocuri pe spații verzi și supermarketuri în parcări!
15 Noiembrie 2017
"Silvian, lovit de uragan!" Patronul reacționează la aproape o lună de la controlul OPC
20 Septembrie 2017
Constănțenii vor Referendum! Cer ca locuitorii din Henri Coandă să fie mutați la periferie
27 Septembrie 2017
Cazinoul, Acvariul și faleza Constanța, amenințate cu dispariția!
11 Octombrie 2017
Operatorii de telefonie, internet sau televiziune lansează cu ocazia Black Friday diverse oferte promoționale, însă este important ca utilizatorii să se informeze temeinic înainte de a se decide asupra unei oferte de acest tip.
Autoritatea Națională pentru Administrare și Reglementare în Comunicații (ANCOM) le spune utilizatorilor la ce să fie atenți, astfel încât să aleagă oferta telecom care corespunde cel mai bine nevoilor lor de comunicare și consum.
Atunci când decid să achiziționeze la oferte de Black Friday abonamente pentru servicii de telefonie, internet sau televiziune care pot include, de exemplu, echipamente precum smartphone, tableta sau televizor cu o reducere substanțială, ar fi bine ca utilizatorii să verifice mai multe lucruri. În primul rând, ei trebuie să știe foarte bine care este costul lunar al abonamentului care facilitează achiziționarea echipamentelor la prețuri reduse sau gratuite, apoi intervalul exact în care ar urma să beneficieze de eventuale reduceri ale costului lunar al abonamentului. De asemenea, trebuie să se informeze dacă serviciul este disponibil în zona lor de reședință.
În ce privește tarifele și valoarea abonamentului lunar, este bine să aflăm dacă aceasta este disponibilă doar pentru un serviciu sau pentru un pachet de servicii, dar și tariful pentru utilizarea sau închirierea unor echipamente adiționale (dacă este cazul). Mai multe decât atât, trebuie bine verificată perioada minimă contractuală, adică acel interval de timp în care utilizatorul nu poate renunța la contract fără a plăti taxe de reziliere anticipată – perioada limitată legal la 12 sau 24 de luni pentru contractele telecom.
Autoritatea Națională pentru Administrare și Reglementare în Comunicații (ANCOM) le spune utilizatorilor la ce să fie atenți, astfel încât să aleagă oferta telecom care corespunde cel mai bine nevoilor lor de comunicare și consum.
Atunci când decid să achiziționeze la oferte de Black Friday abonamente pentru servicii de telefonie, internet sau televiziune care pot include, de exemplu, echipamente precum smartphone, tableta sau televizor cu o reducere substanțială, ar fi bine ca utilizatorii să verifice mai multe lucruri. În primul rând, ei trebuie să știe foarte bine care este costul lunar al abonamentului care facilitează achiziționarea echipamentelor la prețuri reduse sau gratuite, apoi intervalul exact în care ar urma să beneficieze de eventuale reduceri ale costului lunar al abonamentului. De asemenea, trebuie să se informeze dacă serviciul este disponibil în zona lor de reședință.
În ce privește tarifele și valoarea abonamentului lunar, este bine să aflăm dacă aceasta este disponibilă doar pentru un serviciu sau pentru un pachet de servicii, dar și tariful pentru utilizarea sau închirierea unor echipamente adiționale (dacă este cazul). Mai multe decât atât, trebuie bine verificată perioada minimă contractuală, adică acel interval de timp în care utilizatorul nu poate renunța la contract fără a plăti taxe de reziliere anticipată – perioada limitată legal la 12 sau 24 de luni pentru contractele telecom.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole din aceeași secțiune
Joi, 16 Noiembrie 2017
Joi, 16 Noiembrie 2017
Joi, 16 Noiembrie 2017
Joi, 16 Noiembrie 2017
Joi, 16 Noiembrie 2017
Joi, 16 Noiembrie 2017
Joi, 16 Noiembrie 2017
Joi, 16 Noiembrie 2017
Joi, 16 Noiembrie 2017
Joi, 16 Noiembrie 2017