Concurs Cele mai multe reclamații înregistrate de OPC se referă la timpii de servire

322

Articole de la același autor

Multe unități de pe litoral au fost luate prin surprindere de inspectorii Oficiului Județean pentru Protecția Consumatorilor Constanța (OJPC). În urma controalelor, au fost aplicate opt sancțiuni contravenționale în valoare de 9.000 de lei și patru avertismente, în perioada 1 mai - 4 mai.
Deficiențele constatate s-au referit la lipsa elementelor de identificare a unor produse aflate la comercializare, la elementele de identificare parțial lizibile, neafișarea prețurilor la produsele oferite consumatorilor. "Reclamațiile nu s-au referit la unitățile de cazare, ci la lipsa de personal în restaurante, la faptul că oamenii au așteptat mult pentru a beneficia de produsul/serviciul solicitat", a declarat ing. Gheorghe Trandafir, inspectorul șef adjunct al OJPC Constanța.
Gheorghe Trandafir a afirmat că agenții economici nu sunt suficient pregătiți pentru noul sezon estival și trage un semnal de alarmă cu privire la amenajarea bucătăriilor. "Mulți preambalează produse în bucătării: fierb carnea, o porționează în bucăți mici pentru a le prepara cât mai repede. Este interzis și aplicăm sancțiuni grave", a declarat inspectorul șef adjunct.
Cele mai multe sancțiuni au fost aplicate în zona Vama Veche-Costinești. Potrivit ing. Gheorghe Trandafir, "Cei mai mulți agenți economici de pe aleea comercială din Costinești au prezentat nereguli, însă cele mai grave mi s-au părut unitățile din Vama Veche care nu au fost pregătite pentru valul de turiști veniți de 1 mai la mare, turiștii așteptând enorm de mult la terase pentru a fi serviți".

Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole din aceeași secțiune

Pagina a fost generata in 1.7734 secunde