Concurs CJAS vrea să afle nemulțumirile pacienților constănțeni

273

Articole de la același autor

Casa Județeană de Asigurări de Sănătate Constanța (CJAS) realizează, în această perioadă, un chestionar de evaluare a gradului de satisfacție a asiguraților.
Constănțenii sunt întrebați ce informații dețin cu privire la sistemul social de asigurări de sănătate, dar și cât de des merg la medicul de familie pentru consult.
Reprezentanții CJAS vor să afle, de asemenea, dacă pacienții sunt mulțumiți de modul în care sunt tratați de cadrele medicale, dar și dacă știu că pot face analize gratuite grație programului național de evaluare a stării de sănătate a populației.
Asigurații își pot spune orice nemulțumire prin intermediul acestui chestionar. Formularul este disponibil pe site-ul CJAS: www.casct.ro.

Casa Județeană de Asigurări de Sănătate Constanța (CJAS) realizează, în această perioadă, un chestionar de evaluare a gradului de satisfacție a asiguraților.
Constănțenii sunt întrebați ce informații dețin cu privire la sistemul social de asigurări de sănătate, dar și cât de des merg la medicul de familie pentru consult.
Reprezentanții CJAS vor să afle, de asemenea, dacă pacienții sunt mulțumiți de modul în care sunt tratați de cadrele medicale, dar și dacă știu că pot face analize gratuite grație programului național de evaluare a stării de sănătate a populației.
Asigurații își pot spune orice nemulțumire prin intermediul acestui chestionar. Formularul este disponibil pe site-ul CJAS: www.casct.ro.

Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole din aceeași secțiune

Pagina a fost generata in 1.7757 secunde