Concurs CJAS vrea să afle nemulțumirile pacienților constănțeni
273
Articole de la același autor
A venit la spital pretinzând că a intrat în sevraj
06 Iulie 2007
Preferă Urgența în locul medicului de familie
09 Iulie 2007
Dezinsecție la Spitalul Județean
07 Iulie 2007
Medicii nu vor să profeseze la Urgență
07 Iulie 2007
Bolnavii de scleroză multiplă nu se pot integra pe piața muncii
01 Septembrie 2007
Casa Județeană de Asigurări de Sănătate Constanța (CJAS) realizează, în această perioadă, un chestionar de evaluare a gradului de satisfacție a asiguraților.
Constănțenii sunt întrebați ce informații dețin cu privire la sistemul social de asigurări de sănătate, dar și cât de des merg la medicul de familie pentru consult.
Reprezentanții CJAS vor să afle, de asemenea, dacă pacienții sunt mulțumiți de modul în care sunt tratați de cadrele medicale, dar și dacă știu că pot face analize gratuite grație programului național de evaluare a stării de sănătate a populației.
Asigurații își pot spune orice nemulțumire prin intermediul acestui chestionar. Formularul este disponibil pe site-ul CJAS: www.casct.ro.
Casa Județeană de Asigurări de Sănătate Constanța (CJAS) realizează, în această perioadă, un chestionar de evaluare a gradului de satisfacție a asiguraților.
Constănțenii sunt întrebați ce informații dețin cu privire la sistemul social de asigurări de sănătate, dar și cât de des merg la medicul de familie pentru consult.
Reprezentanții CJAS vor să afle, de asemenea, dacă pacienții sunt mulțumiți de modul în care sunt tratați de cadrele medicale, dar și dacă știu că pot face analize gratuite grație programului național de evaluare a stării de sănătate a populației.
Asigurații își pot spune orice nemulțumire prin intermediul acestui chestionar. Formularul este disponibil pe site-ul CJAS: www.casct.ro.
Constănțenii sunt întrebați ce informații dețin cu privire la sistemul social de asigurări de sănătate, dar și cât de des merg la medicul de familie pentru consult.
Reprezentanții CJAS vor să afle, de asemenea, dacă pacienții sunt mulțumiți de modul în care sunt tratați de cadrele medicale, dar și dacă știu că pot face analize gratuite grație programului național de evaluare a stării de sănătate a populației.
Asigurații își pot spune orice nemulțumire prin intermediul acestui chestionar. Formularul este disponibil pe site-ul CJAS: www.casct.ro.
Casa Județeană de Asigurări de Sănătate Constanța (CJAS) realizează, în această perioadă, un chestionar de evaluare a gradului de satisfacție a asiguraților.
Constănțenii sunt întrebați ce informații dețin cu privire la sistemul social de asigurări de sănătate, dar și cât de des merg la medicul de familie pentru consult.
Reprezentanții CJAS vor să afle, de asemenea, dacă pacienții sunt mulțumiți de modul în care sunt tratați de cadrele medicale, dar și dacă știu că pot face analize gratuite grație programului național de evaluare a stării de sănătate a populației.
Asigurații își pot spune orice nemulțumire prin intermediul acestui chestionar. Formularul este disponibil pe site-ul CJAS: www.casct.ro.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!