Cod portocaliu de furtuni. Iată unde puteți să semnalați probleme la sistemele de canalizare și apă

207
Cod portocaliu de furtuni. Iată unde puteți să semnalați probleme la sistemele de canalizare și apă - ploaieoameniumbrele3133811749713-1380611151.jpg

Articole de la același autor

Aproape 50 de echipe al RAJA acționează în permanență pentru a asigura serviciile de alimentare cu apă și canalizare la parametri optimi. Potrivit reprezentanților regiei, singurele probleme care pot apărea în funcționarea sistemului de distribuție apă sunt cele legate de lipsa energiei electrice, cum ar fi cabluri și fire de înaltă tensiune smulse de vânt. 




"În aceste condiții, rugăm toți abonații să dea dovadă de înțelegere, pentru că RAJA Constanța va face tot ce este necesar pentru reluarea alimentării cu apă imediat ce sunt rezolvate problemele apărute în furnizarea energiei. Totodată, facem un apel către toți abonații care înregistrează probleme la sistemele de alimentare cu apă potabilă și canalizare, pentru remedierea acestor situații într-un timp cât mai scurt, să sesizeze toate avariile apărute la dispeceratul societății, la numărul de telefon 0241/66.44.44", precizează Irina Oprea, purtătorul de cuvânt al S.C. RAJA S.A.. 




Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole pe aceeași temă

Pagina a fost generata in 0.4823 secunde