Cod portocaliu de furtuni. Iată unde puteți să semnalați probleme la sistemele de canalizare și apă
207
Articole de la același autor
Câinii maidanezi fac legea / Cum ar putea CONSTANȚA să scape de CÂINI?
04 Septembrie 2013
Începe revizia generală la CET Constanța. Vezi aici în ce zone din Constanța se oprește apa caldă începând de mâine
26 August 2013
Bebeluși abandonați în maternitățile constănțene. Ce se întâmplă cu ei și când pot fi adoptați
19 Septembrie 2013
"Rezidența Speranța" - primul cămin de lux din județul Constanța pentru îngrijirea vârstnicilor
23 Septembrie 2013
Cât de curată este apa de la robinet din Constanța
24 Septembrie 2013
Șomajul nici nu crește, nici nu scade
30 August 2013
Aproape 50 de echipe al RAJA acționează în permanență pentru a asigura serviciile de alimentare cu apă și canalizare la parametri optimi. Potrivit reprezentanților regiei, singurele probleme care pot apărea în funcționarea sistemului de distribuție apă sunt cele legate de lipsa energiei electrice, cum ar fi cabluri și fire de înaltă tensiune smulse de vânt.
"În aceste condiții, rugăm toți abonații să dea dovadă de înțelegere, pentru că RAJA Constanța va face tot ce este necesar pentru reluarea alimentării cu apă imediat ce sunt rezolvate problemele apărute în furnizarea energiei. Totodată, facem un apel către toți abonații care înregistrează probleme la sistemele de alimentare cu apă potabilă și canalizare, pentru remedierea acestor situații într-un timp cât mai scurt, să sesizeze toate avariile apărute la dispeceratul societății, la numărul de telefon 0241/66.44.44", precizează Irina Oprea, purtătorul de cuvânt al S.C. RAJA S.A..
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Marţi, 01 Octombrie 2013
Marţi, 01 Octombrie 2013
Marţi, 01 Octombrie 2013
Marţi, 01 Octombrie 2013
Marţi, 01 Octombrie 2013
Marţi, 01 Octombrie 2013
Marţi, 01 Octombrie 2013
Marţi, 01 Octombrie 2013
Marţi, 01 Octombrie 2013
Marţi, 01 Octombrie 2013