Coletele poştale, livrate la domiciliu, de Poşta Română

Vineri, 16 Octombrie 2020
295
Compania Naţională Poşta Română poate livra trimiterile poştale, din anumite clase de servicii, la sediul sau domiciliul clienţilor, în orice localitate de pe teritoriul României.


Poşta Română a dezvoltat o nouă reţea de transport care să asigure livrarea mecanizată, având suport logistic dedicat, în fiecare localitate de pe teritoriul României. Aceasta este proiectată pe un număr de 167 de subunităţi poştale (157 în mediul urban şi 10 în mediul rural), care au fost dotate cu suportul logistic şi uman necesar - autovehicule, infrastructură IT, de comunicaţii şi agenţi curieri. 


Astfel, clienţii Poştei Române au asigurată acum livrarea la domiciliu pentru Serviciul StaiAcasă Plus, prin care se oferă livrare la “uşă” şi distribuţie rapidă clienţilor care comandă alimente la temperatură ambientală, dar şi produse nealimentare, de la retailerii care încheie contracte cu Poşta Română, serviciul Express, pentru produsele: Prioripost (greutate maximă 20 kg), Prioripost cu valoare declarată fixă (greutate maximă 2 kg), Prioripost facturi (greutate maximă 20 kg) şi EMS (greutate maximă 30 kg, colet poştal intern din serviciile Standard, Valoare declarată, Ramburs şi Confirmare de primire, cu serviciul suplimentar Factaj (Factaj – tarif pentru livrare la domiciliu sau la sediu a coletelor poştale interne).


De asemenea, prin serviciul EMS pot fi livrate colete poştale şi pachete mici extracomunitare import (pentru care s-a asigurat serviciul de Comisionariat Vamal şi clientul solicită livrare la domiciliu/sediu).





Articole din aceeaşi secţiune

Pagina a fost generata in 0.1695 secunde