Constanța se pregătește pentru noul sezon estival. "Lucrăm la un brand al Dobrogei!"

978
10
Peste două luni de zile litoralul românesc va fi invadat de turiști, iar Constanța îi va întâmpina cu plaje curate, evenimente cât pentru un an întreg și un concept complet nou de turism. Acestea vor fi prezentate începând de astăzi, la București, la Târgul de Turism al României, unde, în premieră, județul Constanța va avea un stand care va reuni atât operatori din turism, parteneri privați, Organizația Patronală Mamaia Constanța, cât și autoritățile locale și județene.

"Venim cu un nou concept și cu foarte multe noutăți. Asociația Patronală Mamaia nu mai există. În schimb, la această oră funcționează Organizația Patronală Mamaia și Constanța. De altfel, aceasta va fi la baza constituirii Organizației de Management al Destinației, împreună cu Primăria Constanța. Împreună mergem la Târgul de Turism al României, unde va fi ceva cu totul nou. Vor fi prezentate toate atracțiile zonei, de la istorie și cultură, la experiențele gastronomice", explică Nicolae Bucovală, președintele Organizației Patronale Mamaia Constanța.

Constanța, destinație smart

Anul 2018 aduce tendințe și tentații noi pe litoralul românesc. În primul rând, nu se mai pune accentul doar pe plajă și posibilitățile de agrement pe mare, ci sunt organizate din ce în ce mai multe evenimente. Practic, începând cu data de 1 Mai vor fi evenimente în fiecare săptămână, până la sfârșitul sezonului. Mai mult decât atât, Constanța și Piața Ovidiu intră, din ce în ce mai mult și mai constant, în preferințele turiștilor atunci când vine vorba despre petrecerea timpului liber.

"Avem strategia pregătită, avem alături parteneri privați, Camera de Comerț, Industrie, Navigație și Agricultură, Universitatea «Ovidius», avem multe inițiative private și dorința de a schimba lucrurile. Avem un calendar de evenimente, dar și un program intens pregătit pentru 1 Mai. Urmăm pasul logic: o strategie de turism la nivelul județului Constanța. Până acum am avut doar exemplul stațiunii Mamaia și o parte din Satul de Vacanță, însă noi vrem să punem în valoare tot municipiul. Avem ce arăta, avem istorie, avem cele mai mari, cele mai noi și cele mai curate plaje de pe litoralul Mării Negre, trebuie să le exploatăm. Avem organizația patronală alături, avem și resurse, din taxa de dezvoltare și promovare a turismului, pe care le putem utiliza pentru a dezvolta aplicații cu scopul de a dezvolta Constanța ca destinație smart, dar și pentru a o promova ca fiind cea mai sigură, mai ales din punct de vedere al calității serviciilor salvamarilor. Avem pași importanți făcuți în ceea ce înseamnă accesibilitate. Sperăm ca, de la an la an, să avem rezultate din ce în ce mai bune. Nu putem să stăm amorțiți, cu aceeași mentalitate că avem o infrastructură, ninge, plouă, nu contează, vine cineva și pe la noi", este de părere primarul Constanței, Decebal Făgădău.

La fel de optimist se arată și președintele Consiliului Județean Constanța, Horia Țuțuianu, care anunță, în premieră, că, până la mijlocul anului 2018 vom avea și un brand al Dobrogei.

"Vom readuce turismul constănțean acolo unde îi este locul. Lucrăm la strategia de dezvoltare a turismului în județ și dorim ca, împreună cu județul Tulcea, să realizăm un brand al Dobrogei. Acesta ar putea fi gata în următoarele luni", a spus președintele CJC Constanța.

Dobrogea are multe de oferit

Primii care vor avea ocazia să vadă ce au pregătit operatorii turistici de pe litoral pentru sezonul care va începe pe 1 Mai sunt vizitatorii de la Târgul de Turism, care se deschide astăzi, la București.

"Am gândit un concept nou, unic la nivel național, care să pună în valoare tot ce are județul nostru de oferit. Am ales un display open space în care să punctăm câteva aspecte esențiale, cum ar fi cultura și istoria bogată, etniile și întrepătrunderea lor pe tărâmul Dobrogei, experiența gastronomică, turismul istoric. Vom crește atractivitatea și vibe-ul standului, având ca invitați în cadrul standului pe Andrei Pavel și ar fi venit și Simona Halep, dar este plecată. Vor găti specialități dobrogene chef Radu Zărnescu, chef Cătălin Scărlătescu. Avem o secțiune care reproduce atmosfera festivalului Neversea, degustări de vinuri de la crame dobrogene, mâncare din locurile noastre și dansuri ale tuturor etniilor din zonă", povestește Anca Pavel Nedea, director executiv al Organizației Patronale Mamaia Constanța.

Comentează știrea

Orban
22 februarie 2018
La pușcărie cu penalii din primărie

Bla bla bla spuneți naibii cu subiect și predicat ce faceți vă ascundeți de parcă vine cineva să vă fure prostia care o aveți , Clujul atrage m-ai mulți turiști decât voi nu aveți pic de ambiție să arătați că sunteți șmecheri

Ibitza
22 februarie 2018
vrajeala de doi lei

Cine sa faca toate tampeniile pe care le visati voi acum?????? Ce articol de oameni naivi mai e si asta??? Vine ceva campaniei sau ce??? Cuget Liber, pe cine lingi in fund acum si dece?

fani
22 februarie 2018
acolo unde-i este locul ....

Pai locul nu putea fi decat intr-o Mamaia ( curata, cu parcuri ,flori si fantani ,fara beach -baruri pe plaja,cu vestitul teatru de vara gata de spectacole ) sau intr-o Constanta (avand un celebru Casino,fara cladiri abandonate ,cu transport public civilizat in tramvaie si troleibuze,cu zeci de toalete publice civilizate si nu WC-uri in cabine" telefonice").Mai pot fi aduse toate acestea la loc ,atunci s-ar putea sa revina si turismul la locul lui .Scurt !

Mircea
22 februarie 2018
Fagadau a fost Vice ani grei.. s-a vazut ce e in stare

Fagadau a fost Vice ani grei.. s-a vazut ce e in stare. Asa ca nu are rost sa punem botu la mizeria asta de articol... Au trecut deja zeci de luni de cand e primar, si nici o inbunatatire notabila in Cta. Deci e clar !!!! Ba, din contra... buful imobiliar continua! Blocuri private pe domeniul public??? Cu asta se ocupa FAGADAU...

Răspuns la: acolo unde-i este locul ....
Adăugat de : fani, 22 februarie 2018
Pai locul nu putea fi decat intr-o Mamaia ( curata, cu parcuri ,flori si fantani ,fara beach -baruri pe plaja,cu vestitul teatru de vara gata de...
Constantean
22 februarie 2018
De ce va-ti unit ?

Mai concret ne puteti spune cati bani se cheltuesc pentru Constanta si cati pentru Mamaia.Tinand cont ca Mamaia lucreaza 2-3 luni pe an cati bani baga la buget Mamaia si cati baga Constanta ?Va-ti unit ca sa puteti deturna banii Constantei catre Mamaia ?Nu va e rusine ba ?Face-ti pe plac din banii constantenilor investitorilor lui Mazare ?In Constanta nu a-ti construit nici un obiectiv important ,nimic nimic.Lasa ca vin alegerile o sa vede-ti voi.

Ion
22 februarie 2018
Brandul Constanței

Brandul Dobrogei este deja Cazinoul din Constanța, în starea în care este acum !

Cristian
22 februarie 2018
Șmecherie ieftină ...

... pentru a pompa către Mamaia bani din bugetul Constanței. În afară de creșteri de prețuri, aglomerație în trafic și poate o mie-două de angajări la negru, ce returnează Mamaia în schimbul banilor pe care-i trage de la bugetul orașului ? Măcar angajările alea de-ar fi sigure dar nici pentru alea n-aș băga mâna în foc dat fiind apetitul patronilor din turism pentru personal din afara județului, mai ușor de păcălit și flituit fără a fi plătit decât un localnic.

gogu
22 februarie 2018
proiecte

a ajuns o moda sa se promoveze proiecte pe hartie... atat... banii vin si se duc, nimic nu se intampla pe teren... doar vise si visuri marete... somn usor...

Primaria si PSD
27 februarie 2018
Ne mentin in USSR

Am fost anul trecut in Croatia, pe litoral. O splendoare! Mamaia este o statiune kitsch cu preturi de Saint Tropez. Cine are bani si se respecta nu vine in statiunea cocalarilor, ci se duce in locuri unde serviciile, calitatea si privelistea iti incanta ochiul. Apa poluata a Marii Negre este inca un dezavantaj, cu rafinarii si scurgeri de canalizare. Primaria Constanta nu e in stare decat sa se laude, orasul asta a ajuns o ruina - peste tot e murdar si cand mergi pe strazi ai impresia ca treci pe batatura de pe camp. O mizerie de oras, cu pretentii si preturi de Saint Tropez.

Iuli
27 februarie 2018
Low-class la super pret

Hai sa o spunem cinstit si la obiect. Daca tii la tine si la familia ta (dar MAI ALES la copilul tau), nu ai ce cauta in Mamaia. Statiunea asta a ajuns (caci nu era asa) destinatia prostilor cu pretentii de Saint-Tropez, a pestilor si fufelor cu aere de dive si a prostituatelor. Aici, snobii sunt intampinati si tratati corespunzator cu mizerie, servicii proaste, mancare expirata in restaurante si plaje pline de sezlonguri din plastic, ca in orice statiune low-class. Totul este insa la super-pret, in timp ce calitatea generala iti aminteste de plajele comuniste din Ucraina. In plus, nisipul este populat cu Salmoneloza, apa marii si aerul foarte poluate de la rafinariile din zona. Cine se respecta, alege alte destinatii, nu Mamaia. Ori, daca banii sunt mai putini, merge la bulgari, la turci, la greci - au ce vedea si in plus platesc la jumatate. Repet, daca te respecti si tii la familia ta, tai Mamaia de pe lista.

Articole pe aceeași temă

Pagina a fost generata in 0.6218 secunde