Dacă v-aţi programat să faceţi buletinul şi nu puteţi ajunge, anunţaţi!

351
Dacă v-aţi programat să faceţi buletinul şi nu puteţi ajunge, anunţaţi! - primariafaceapel-1612456624.jpg

Articole de la același autor



Dacă vă programaţi să vă schimbaţi actul de identitate, dar din diferite motive nu puteţi ajunge, trebuie să anunţaţi pentru a putea fi înştiinţate alte persoane care aşteaptă. Primăria Municipiului Constanţa face apel la cetăţeni să anunţe pe adresa de e-mail evidentapopulatiei@primaria-constanta.ro, că nu mai pot ajunge, pentru ca în locul lor să poată fi reprogramate alte persoane. Potrivit Legii 55/2020 privind unele masuri pentru prevenirea si combaterea efectelor pandemiei de COVID-19, documentele eliberate de autoritățile publice care expiră în perioada stării de urgență și a stării de alertă își păstrează valabilitatea 90 zile de la încetarea stării de urgență/alertă. Din acest motiv, nu este obligatorie prezentarea pentru preschimbarea actelor de identitate, chiar dacă acestea au expirat, se precizează în comunicatul primăriei. Dacă aveți o urgență și trebuie să vă preschimbați în această perioadă cartea de identitate, nu uitați să vă faceți programare online pe site-ul Direcției Locale de Evidență Persoane la adresa: http://www.primaria-constanta.ro/dlep/evidenta-persoanelor/program-de-lucru-cu-publicul. Tot aici veţi găsi şi informaţii despre ce acte aveţi nevoie pentru obținerea cărților de identitate și a vizelor de reședință, pe care trebuie să le aveți la dumneavoastră, ca să nu fiţi reprogramați. Instituțiile trebuie să țină cont de legea care prevede menținerea valabilității actelor și să accepte documentele care au termenul de valabilitate expirat, se mai anunţă în comunicat.




Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Pagina a fost generata in 2.7174 secunde