Debranșarea de la RADET în timp de pandemie. Detalii ce trebuie respectate cu strictețe!

797
Debranșarea de la RADET în timp de pandemie. Detalii ce trebuie respectate cu strictețe! - fondradetdebransare-1588777583.jpg
De săptămâna viitoare, constănțenii care vor să se debranșeze de la rețeaua de termoficare a Regiei Autonome de Distribuire a Energiei Termice (RADET) pot depune cererile. Anul acesta, reprezentanții regiei impun condiții noi, prilejuite de contextul pandemiei: solicitările și anexele vor fi transmise numai pe email, în format PDF.

Regia Autonomă de Distribuire a Energiei Termice Constanța a întrerupt, în ultimele zile ale lunii aprilie, distribuirea căldurii, astfel că se poate da drumul perioadei de deconectare/debranșare. Potrivit reprezentanților regiei, anul acesta, perioada în care sunt primite cererile de deconectare/debranșare este cuprinsă între 11 mai - 11 septembrie 2020. Condițiile pe care trebuie să le îndeplinească cei interesați sunt aceleași precum cele de anul trecut: nu trebuie să existe debite către RADET și toate anexele formularului trebuie completate corespunzător. Lipsa datelor respective atrage după sine neaprobarea cererii de deconectare/debranșare. Noutatea, anul acesta, este că solicitările vor fi depuse numai online, iar aprobarea sau neaprobarea va fi transmisă pe aceeași cale.

"Din cauza măsurilor impuse pentru protecția persoanelor contra COVID 19, toate cererile vor fi depuse prin email, numai în format PDF. Formularul de cerere, cât și instrucțiunile prevăzute de reglementările pentru deconectare/debranșare (aceleași ca și în sezonul 2019) se descarcă de pe site-ul www.radet-constanta.ro, secțiunea Formulare Tipizate – Procedura de debranșare sau accesând linkul: http://radet-constanta.ro/debransare.php. După completarea cererii și a anexelor aferente solicitării, veți transmite documentele în format PDF la adresa de email: solicitare.debransare@radet-constanta.ro. Ulterior, solicitantul va primi prin email un număr de înregistrare al cererii. Totodată, orice completare ulterioară cu documente se va face cu mențiunea, la subiectul emailului: «Documente în completare la cererea nr…/data….», altfel vă asumați riscul să se piardă de cererea depusă anterior", au transmis reprezentanții RADET.



Formularele vor fi disponibile de săptămâna viitoare


Având în vedere că întreaga corespondență cu RADET se va purta prin intermediul internetului, solicitanții trebuie să acorde atenție la diverse astfel de detalii: stipularea clară a numărului cererii când sunt trimise documente în completare, verificarea emailului ulterior.

"Atunci când documentația pe care urmează să o transmiteți în format PDF depășește 15 MB, va trebui să partajați materialele în mai multe emailuri, precizând la subiect «completare la cererea nr…/data…». Pentru deconectare se va depune o cerere de către proprietarul apartamentului, iar pentru debranșare se va depune cererea semnată de reprezentantul legal al condominiului. Cererea este individuală. După procesarea documentelor depuse în conformitate cu cerințele Procedurii de deconectare/debranșare RADET va emite aviz favorabil sau aviz nefavorabil, după caz. Avizul se va comunica prin email semnatarului cererii și apoi se va stabili, eventual prin telefon, data la care se va executa lucrarea de deconectare/debranșare. În cazul avizului nefavorabil, RADET va comunica semnatarului cererii, în mod clar motivația, iar solicitantul va decide dacă achită taxa de reanalizare dosar și își corectează ceea ce i s-a precizat în motivație", au mai adăugat reprezentanții regiei.

Formularele pentru deconectare/debranșare vor fi disponibile pe pagina web a regiei începând din 11 mai. 



Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole pe aceeași temă

Pagina a fost generata in 0.2036 secunde