Concurs Drepturile pasagerilor care călătoresc cu avionul

308

Articole de la același autor

Pasagerii care sunt refuzați nejustificat la îmbarcarea în avion și cei cărora li s-au anulat zborurile pot beneficia atât de compensații bănești, cât și de servicii de cazare și masă. Decizia a fost luată de Ministerul Transporturilor și este în conformitate cu regulamentul Parlamentului European și al Consiliului European.
Regulile sunt valabile numai pentru cei care călătoresc în statele membre ale Uniunii Europene. În cazul anulării zborurilor, transportatorii nu sunt obligați să plătească compensații financiare pasagerilor dacă demonstrează că anularea s-a produs din cauza unor evenimente grave neprevăzute care nu pot fi evitate.
În cazul în care zborurile au întârzieri mai mari de două ore, pasagerii au dreptul la asistență gratuită din partea transportatorilor. Aceasta constă în oferirea de mâncare, asigurarea cazării la hotel și a transportului între aeroport și hotel. Dacă întârzierea zborului e mai mare de cinci ore, atunci pasagerii au dreptul să ceară returnarea banilor pe bilet.
Drepturile pasagerilor care călătoresc cu avionul în cazul anulării zborurilor constau în compensații bănești, asistență gratuită, mâncare, cazare, transport la hotel. De asemenea, au dreptul la returnarea banilor pe bilet pentru întârzieri mai mari de cinci ore, oferirea gratuită de comunicare prin telefon, fax sau e-mail și oferirea unui bilet de întoarcere la punctul inițial de plecare. În altă ordine de idei, companiile aeriene pot primi amenzi pentru neoferirea compensațiilor financiare, lipsa asistenței gratuite, neinformarea pasagerilor cu privire la drepturile pe care le au în caz de refuz la îmbarcare precum și pentru anularea sau întârzierea zborurilor.

Pasagerii care sunt refuzați nejustificat la îmbarcarea în avion și cei cărora li s-au anulat zborurile pot beneficia atât de compensații bănești, cât și de servicii de cazare și masă. Decizia a fost luată de Ministerul Transporturilor și este în conformitate cu regulamentul Parlamentului European și al Consiliului European.
Regulile sunt valabile numai pentru cei care călătoresc în statele membre ale Uniunii Europene. În cazul anulării zborurilor, transportatorii nu sunt obligați să plătească compensații financiare pasagerilor dacă demonstrează că anularea s-a produs din cauza unor evenimente grave neprevăzute care nu pot fi evitate.
În cazul în care zborurile au întârzieri mai mari de două ore, pasagerii au dreptul la asistență gratuită din partea transportatorilor. Aceasta constă în oferirea de mâncare, asigurarea cazării la hotel și a transportului între aeroport și hotel. Dacă întârzierea zborului e mai mare de cinci ore, atunci pasagerii au dreptul să ceară returnarea banilor pe bilet.
Drepturile pasagerilor care călătoresc cu avionul în cazul anulării zborurilor constau în compensații bănești, asistență gratuită, mâncare, cazare, transport la hotel. De asemenea, au dreptul la returnarea banilor pe bilet pentru întârzieri mai mari de cinci ore, oferirea gratuită de comunicare prin telefon, fax sau e-mail și oferirea unui bilet de întoarcere la punctul inițial de plecare. În altă ordine de idei, companiile aeriene pot primi amenzi pentru neoferirea compensațiilor financiare, lipsa asistenței gratuite, neinformarea pasagerilor cu privire la drepturile pe care le au în caz de refuz la îmbarcare precum și pentru anularea sau întârzierea zborurilor.

Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole din aceeași secțiune

Pagina a fost generata in 2.7503 secunde