Număr de apeluri în creștere la Telefonul Copilului
Pe 17 mai a fost celebrată Ziua Internațională a Telefonului Copilului. Cu acest prilej, Asociația Telefonul Copilului din România a organizat o întâlnire între părinți, copii și cadre didactice, în București, în încercarea de a-i convinge pe părinți să petreacă mai mult timp cu micuții.
Potrivit reprezentanților funda-ției, anul acesta se constată o creștere a numărului apelurilor către 116.111, Telefonul Copilului, comparativ cu anul trecut. Astfel, dacă în perioada ianuarie - mai 2009 erau înregistrate aproape 300 de apeluri, în același intervalul anul curent au fost înregistrate peste 420 de apeluri. Apelanții părinți au cerut consiliere juridică și psihologice, în vreme ce copiii s-au plâns de neînțelegerile cu părinții, de dificultățile divorțurilor sau de faptul că au fost nevoiți să renunțe la școală.
Potrivit reprezentanților funda-ției, anul acesta se constată o creștere a numărului apelurilor către 116.111, Telefonul Copilului, comparativ cu anul trecut. Astfel, dacă în perioada ianuarie - mai 2009 erau înregistrate aproape 300 de apeluri, în același intervalul anul curent au fost înregistrate peste 420 de apeluri. Apelanții părinți au cerut consiliere juridică și psihologice, în vreme ce copiii s-au plâns de neînțelegerile cu părinții, de dificultățile divorțurilor sau de faptul că au fost nevoiți să renunțe la școală.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole din aceeași secțiune
Marţi, 25 Mai 2010
Marţi, 25 Mai 2010
Luni, 24 Mai 2010