Numărul înregistrărilor administrative ale nașterilor a crescut de zece ori! Iată de ce
223
Articole de la același autor
Microbuzele maxi-taxi din Constanța - ne trebuie o tragedie ca Primăria să aplice legea?
30 Ianuarie 2017
Constanța - un oraș cu multe blocuri noi, dar proaste. Prima Casă se împiedică de "țepele" constructorilor
16 Februarie 2017
Fabrica de infractori finanțată din bani publici
07 Martie 2017
230 de persoane din județul Constanța au fost înregistrate în registrele de nașteri în ultimele cinci luni ca urmare a modificărilor legislative privind înregistrarea nașterii prin procedură administrativă, care au intrat în vigoare în octombrie 2016.
Potrivit reprezentanților Direcției Publice Județene de Evidență a Persoanelor Constanța, numărul înregistrărilor de acest tip a crescut de zece ori față de aceeași perioadă de anul trecut.
Noile reglementări legislative în materie de stare civilă reduc costurile și timpul în care o persoană este pusă în legalitate cu certificat de naștere și carte de identitate, având astfel asigurat accesul la serviciile medicale, învățământ și la măsurile de protecție socială.
Actele necesare înregistrării nașterii sunt: certificatul medical constatator al nașterii - emis de unitatea sanitară unde s-a produs nașterea sau de către medicul de familie; actele de identitate ale părinților și certificatul de căsătorie al părinților, după caz.
Direcția Publică Județeană de Evidență a Persoanelor Constanța urmărește și îndrumă activitatea de stare civilă desfășurată la nivelul primăriilor localităților din județul Constanța și acordă sprijin și recomandări persoanelor care nu au nașterea înregistrată, în vederea punerii în legalitate prin obținerea certificatului de naștere și a cărții de identitate.
Informații suplimentare se găsesc pe site-ul www.dpjep-constanța.ro sau prin email [email protected].
Potrivit reprezentanților Direcției Publice Județene de Evidență a Persoanelor Constanța, numărul înregistrărilor de acest tip a crescut de zece ori față de aceeași perioadă de anul trecut.
Noile reglementări legislative în materie de stare civilă reduc costurile și timpul în care o persoană este pusă în legalitate cu certificat de naștere și carte de identitate, având astfel asigurat accesul la serviciile medicale, învățământ și la măsurile de protecție socială.
Actele necesare înregistrării nașterii sunt: certificatul medical constatator al nașterii - emis de unitatea sanitară unde s-a produs nașterea sau de către medicul de familie; actele de identitate ale părinților și certificatul de căsătorie al părinților, după caz.
Direcția Publică Județeană de Evidență a Persoanelor Constanța urmărește și îndrumă activitatea de stare civilă desfășurată la nivelul primăriilor localităților din județul Constanța și acordă sprijin și recomandări persoanelor care nu au nașterea înregistrată, în vederea punerii în legalitate prin obținerea certificatului de naștere și a cărții de identitate.
Informații suplimentare se găsesc pe site-ul www.dpjep-constanța.ro sau prin email [email protected].
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole din aceeași secțiune
Joi, 30 Martie 2017
Joi, 30 Martie 2017
Joi, 30 Martie 2017
Joi, 30 Martie 2017
Joi, 30 Martie 2017
Joi, 30 Martie 2017
Joi, 30 Martie 2017
Joi, 30 Martie 2017
Joi, 30 Martie 2017
Joi, 30 Martie 2017
Joi, 30 Martie 2017
Joi, 30 Martie 2017