Concurs Operatorii de cablu și internet, campioni la reclamații

441

Articole de la același autor

Comisariatul Județean pentru Protecția Consumatorilor Constanța a înregistrat, de la începutul anului și până în prezent, un număr de 263 de sesizări și reclamații formulate de consumatori în scris, online sau direct, la biroul de preluare reclamații. Peste 90 la sută dintre acestea au fost soluționate, restul fiind în curs de soluționare. 150 de reclamații s-au dovedit întemeiate în urma cercetării, iar consumatorilor le-a fost restituită suma totală de 9.114 lei, reprezentând contravaloarea produselor înlocuite sau valoarea reparațiilor efectuate produselor cu neconformități.
Cele mai multe sesizări făcute de către consumatori la OPC se referă la întreruperi în furnizarea serviciilor de transmisie TV prin cablu, întreruperea furnizării serviciilor de internet, neconcordanțe între prețul la raft și prețul din stocul de gestiune, produse textile și articole de încălțăminte defecte.
De asemenea, nu au lipsit reclamațiile la adresa instituțiilor financiar-bancare. Numeroase persoane s-au plâns de mărirea abuzivă a dobânzii prevăzute în contract, clauze abuzive în contractele de credit, introducerea unor comisioane în afara prevederilor contractuale, precum și reclame mincinoase în anumite oferte unde se specifică faptul că, pentru anumite produse bancare, nu se încasează comisioane, dar, în realitate, conform extraselor de la consumatori, băncile încasează și aceste comisioane. Ca urmare a reclamațiilor primite, comisarii CJPC au aplicat instituțiilor financiar-bancare vizate opt amenzi, în valoare de 93.000 de lei.

Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole din aceeași secțiune

Pagina a fost generata in 1.8515 secunde