Păreri despre KRUK după 15 ani de activitate în România
Articole recomandate
Copiii de la Complexul de Servicii Comunitare „Antonio”, invitați la un eveniment dedicat romilor
28 Aprilie 2024
Primăria Constanța oferă un prânz festiv de Paște beneficiarilor Cantinei de Ajutor Social
28 Aprilie 2024
La modul general, cu cât mai mare şi mai importantă este o companie, cu atât
mai mult se vorbeşte despre ea. Intră în atenţia mass media, a competitorilor,
este omniprezentă online şi atrage un nesfârşit şir de discuţii. KRUK este o
astfel de companie, continuu sub lupa publicului său. Atenţia care i se acordă
este justificată prin poziţia de top pe care o ocupa între firmele care se
ocupă de managementul creanţelor. De 15 ani, echipa KRUK România oferă cele mai
bune variante de reintegrare financiară pentru clienţii săi.
Pe de altă parte, în atenţia KRUK sunt clienţii săi
Pentru KRUK, cei mai importanţi sunt clienţii, repectiv părerile acestora în legătură cu activitatea sa. Comunicarea cu aceştia este continuu în atenţia tuturor reprezentanţilor companiei.
Clienţii receptivi şi dornici să iasă cât mai repede din datorii iau în seamă sfaturile pe care le primesc, ascultă ce spune KRUK despre prescrierea datoriilor, iau în considerare şi semnează Angajamentul de plată, în cadrul căruia îşi stabilesc singuri ratele, îşi fac conturi pe eKRUK pentru a prelua controlul datoriei, utilizează instrumentele pe care compania le pune la dispoziţie, pentru a economisi - în definitiv, utilizează toate pârghiile pe care compania le oferă.
O astfel de deschidere din partea clienţilor cu datorii, la ceea ce li se comunică de către cei care au experienţă în gestionarea creanţelor, are ca rezultat stingerea datoriilor pe care le au. Cei care intră în contact cu KRUK, vor afla foarte repede cum este să primească ajutor pentru a ieşi din criza financiară în care se află. De la posibilitatea de a-şi eşalona datoriile astfel încât să le poată plăti, până la siguranţa plăţilor online şi oportunitatea de a se înscrie în programe prin care KRUK îşi recompensează clienţii care plătesc lunar înainte de scadenţă, toate acestea sunt avantaje reale de care clienţii companiei beneficiază.
În semn de mulţumire, o parte însemnată a acestor clienţi aleg să împărtăşească păreri despre plata datoriei la KRUK:
„Sunteţi oameni deosebiţi
şi înţelegeţi greutăţile clienţilor. Vă mulţumesc!”
„Vă mulţumesc din suflet,
datorită platformei eKRUK şi a tot ceea ce înseamnă KRUK, am reuşit să
scap de o parte din datoriile care îmi necăjesc viaţa. Vă mulţumesc şi
multă sănătate.”
„Aveţi în spate o
echipă excepţională care îşi face treaba, dar mai ales, care nu uita
să fie oameni şi să vină în ajutorul clienţilor cu datorii neplătite, iar
pentru asta vă mulţumesc!”
Mai sus au fost redate doar câteva păreri, cu toate că sunt foarte
numeroase. Toate au ca idee centrală mulţumirea clientului în raport cu
colaborarea cu KRUK. Clienţii companiei îşi manifestă satisfacţia pentru
serviciile de care beneficiază sau au beneficiat la un moment dat prin păreri
despre KRUK România pe forumuri, pe platforma eKRUK sau alte site-uri din
mediul online. Pe de altă parte, KRUK le mulţumeşte onest, prin serviciile
dedicate, de calitate înaltă.
Ce poate fi mai important pentru o companie care încearcă prin tot ce îi stă la îndemână să asigure toate condiţiile care pot defini excelenţa serviciilor pe care le oferă, decât gradul de satisfacţie al clienţilor săi? Pentru KRUK, părerile clienţilor contează, ţinând cont de ele atunci când dezvoltă noi soluţii de plată a datoriilor!
Pe de altă parte, în atenţia KRUK sunt clienţii săi
Pentru KRUK, cei mai importanţi sunt clienţii, repectiv părerile acestora în legătură cu activitatea sa. Comunicarea cu aceştia este continuu în atenţia tuturor reprezentanţilor companiei.
Clienţii receptivi şi dornici să iasă cât mai repede din datorii iau în seamă sfaturile pe care le primesc, ascultă ce spune KRUK despre prescrierea datoriilor, iau în considerare şi semnează Angajamentul de plată, în cadrul căruia îşi stabilesc singuri ratele, îşi fac conturi pe eKRUK pentru a prelua controlul datoriei, utilizează instrumentele pe care compania le pune la dispoziţie, pentru a economisi - în definitiv, utilizează toate pârghiile pe care compania le oferă.
O astfel de deschidere din partea clienţilor cu datorii, la ceea ce li se comunică de către cei care au experienţă în gestionarea creanţelor, are ca rezultat stingerea datoriilor pe care le au. Cei care intră în contact cu KRUK, vor afla foarte repede cum este să primească ajutor pentru a ieşi din criza financiară în care se află. De la posibilitatea de a-şi eşalona datoriile astfel încât să le poată plăti, până la siguranţa plăţilor online şi oportunitatea de a se înscrie în programe prin care KRUK îşi recompensează clienţii care plătesc lunar înainte de scadenţă, toate acestea sunt avantaje reale de care clienţii companiei beneficiază.
În semn de mulţumire, o parte însemnată a acestor clienţi aleg să împărtăşească păreri despre plata datoriei la KRUK:
Ce poate fi mai important pentru o companie care încearcă prin tot ce îi stă la îndemână să asigure toate condiţiile care pot defini excelenţa serviciilor pe care le oferă, decât gradul de satisfacţie al clienţilor săi? Pentru KRUK, părerile clienţilor contează, ţinând cont de ele atunci când dezvoltă noi soluţii de plată a datoriilor!
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole din aceeași secțiune
Miercuri, 16 Februarie 2022
Miercuri, 16 Februarie 2022
Miercuri, 16 Februarie 2022
Miercuri, 16 Februarie 2022
Miercuri, 16 Februarie 2022
Miercuri, 16 Februarie 2022
Miercuri, 16 Februarie 2022
Miercuri, 16 Februarie 2022
Miercuri, 16 Februarie 2022
Miercuri, 16 Februarie 2022
Miercuri, 16 Februarie 2022
Miercuri, 16 Februarie 2022