Pregătiri pentru a asigura siguranța turiștilor

314
Vremea s-a încălzit, a venit și vacanța, astfel că plajele sunt din nou pline de turiști. Pentru a nu le fi pusă în pericol sănătatea, autoritățile se pregătesc să instaleze pe plajă corturi de prim ajutor. Astfel, potrivit dr. Constantin Dina, șeful Direcției de Sănătate Publică (DSP) Constanța, pe litoralul românesc vor fi, începând din 15 iunie, 20 de puncte de prim ajutor, dotate cu materiale sanitare, medicamente de urgență și aer condiționat. Asistența medicală va fi asigurată de aproximativ 40 de asistente și 45 de medici, o parte dintre ei fiind detașați din țară.
De asemenea, și cadrele medicale de la Serviciul Județean de Ambulanță sunt pregătite să intervină. Numărul salvărilor care răspund la solicitări a fost suplimentat, iar pe litoral au fost reînființate stațiile de staționare, la Vama Veche, Costinești, Neptun, Eforie Nord, Mangalia, Mamaia etc. Pentru a se putea răspunde la toate solicitările - știut fiind că în timpul verii numărul acestora se triplează și chiar mai bine! - vor da o mână de ajutor ambulanțierii de la stațiile din mediul rural, cât și medicii de familie care vor să facă un ban în plus. Spre deosebire de anii trecuți, interesul medicilor de familie este mult crescut - dacă în 2009 au fost trei sau patru medici care au ales să ajute Ambulanța, anul acesta sunt deja peste zece.
La rândul lor, salvamarii sunt la datorie, în foișoarele de pe litoral. Anul acesta, salvamarii vor interveni cu 17 ambarcațiuni cu rame și 30 de caiace.

Telefon și e-mail pentru reclamații
Administrația Bazinală de Apă Dobrogea-Litoral va asigura, de asemenea, personal pentru ca în fiecare week-end să fie efectuate controale pe litoral. Inspectorii vor fi împărțiți în trei echipe, care vor verifica trei zone: Năvodari - Mamaia - Constanța, Eforie - Costinești și Olimp - Vama Veche. Ei vor verifica modul în care sunt asigurate serviciile pe plaje.
Turiștii nemulțumiți pot face sesizări și reclamații, cu privire la aspectul plajelor, dar și privind serviciile asigurate, la numărul de telefon 0241/552.080 și la adresa de e-mail [email protected] .ro. Reclamațiilor vor fi preluate non-stop și vor fi trecute într-un registru unic.

Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole din aceeași secțiune

Pagina a fost generata in 1.4322 secunde