Presiuni scăzute la apă în mai multe cartiere din Constanța

153
Presiuni scăzute la apă în mai multe cartiere din Constanța - apa14529313481473847736148368164-1543402383.jpg

Articole de la același autor

Astăzi - 28 noiembrie 2018, la orele 10,04 și 11,30, la Stația de tratare și pompare Palas din municipiul Constanța s-au înregistrat variații de tensiune, pompele de la nivelul stației rămânând fără energie electrică.


Pentru remedierea situației, echipele RAJA de permanență din cadrul stației au făcut toate manevrele necesare pentru repornirea pompelor în condiții de siguranță. Având însă în vedere debitul și numărul mare al consumatorilor deserviți, până în jurul orei 14.30 abonații din zonele CET, Viile Noi, Medeea, Palas, Brătianu, Km 4 - 5, Km 5, Poarta 6, Abator, Gară, Casa de Cultură, Inel I și Inel II vor avea apă potabilă la robinete cu presiuni scăzute, în timp ce consumatorii de la etajele superioare ale blocurilor nu vor avea apă. 


"Echipele RAJA vor face tot posibilul pentru asigurarea continuității serviciului de alimentare cu apă la parametrii optimi, atât timp cât nu vor mai exista fluctuații/întreruperi în alimentarea cu energie electrică", precizează reprezentanții RAJA.


Potrivit acestora, având în vedere atenționările meteo de ninsori viscolite, intensificări ale vântului și depuneri de gheață, la nivelul RAJA SA sunt constituite zeci de echipe pentru intervenția rapidă, care asigură permanența în toată această perioadă.


"Asigurăm toți abonații societății că reprezentanții companiei noastre vor depune toate eforturile pentru asigurarea serviciilor de alimentare cu apă și canalizare la parametrii optimi. Singurele probleme care pot apărea în funcționarea sistemelor de distribuție apă și canalizare, și care nu țin de operativitatea echipelor noastre, sunt cele legate de lipsa energiei electrice (cabluri și fire de înaltă tensiune smulse de vânt). În aceste condiții, rugăm toți abonații să dea dovadă de înțelegere, pentru că RAJA va face tot ce este necesar pentru reluarea alimentării cu apă imediat ce sunt rezolvate problemele apărute în furnizarea energiei. Totodată, facem un apel către toți consumatorii care înregistrează probleme la sistemul de alimentare cu apă potabilă și canalizare, pentru remedierea acestor situații într-un timp cât mai scurt, să sesizeze toate avariile apărute la dispeceratul societății, la numărul de telefon: 0241.924", mai spun cei de la RAJA.


Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole pe aceeași temă

Luni, 26 Noiembrie 2018
Stire din Social : Fără apă rece la Constanța
Pagina a fost generata in 0.3408 secunde