R.A.T.C. Ce documente sunt necesare pentru acordarea gratuităților pe transport în comun

227
R.A.T.C. Ce documente sunt necesare pentru acordarea gratuităților pe transport în comun - ratcpensionari1314120628-1365599413.jpg

Începând cu data de 16 aprilie 2013, gratuitățile pentru transportul în comun pentru beneficiarii Decretului de Lege nr. 118/1990 și a Legii nr. 189/2000 pentru luna mai 2013 se vor acorda în baza a trei documente. Este vorba despre o copie după talonul de pensie pe luna anterioară, însoțită de originalul care se returnează, buletin sau carte de identitate în original și legitimație R.A.T.C. pentru legile amintite.


"Atenție, în baza talonului de pensie pe luna anterioară, gratuitatea acordată este pentru luna viitoare!", a explicat directorul general al Regiei Autonome de Transport în Comun Constanța, Ovidiu Cristian Tănase.


Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole pe aceeași temă

Pagina a fost generata in 0.4337 secunde