RADET susține că își menține portofoliul de clienți

309
RADET susține că își menține portofoliul de clienți - radet-1570044576.jpg

Articole de la același autor

În scurt timp, constănțenii vor avea, din nou, căldură, în apartamente.  La fel ca în fiecare an, mulți consumatori s-au debranșat de la sistem. Cu toate acestea, reprezentanții Regiei Autonome de Distribuire a Energiei Termice (RADET) susțin că portofoliul de clienți a rămas aproximativ același ca în 2018. Ei susțin că decizia autorității publice locale de a subvenționa în ultimele sezoane reci prețul energiei termice destinate consumatorilor casnici și totodată creșterea costului gazelor naturale utilizate la centralele de apartament, au avut ca efect stabilizarea portofoliului de clienți și a determinat revenirea la sistem a unor clienți noi. 


În plus, ei sunt recunoscători pentru implicarea autorității publice locale, referitoare la modernizarea sistemului de alimentare centralizată cu energie termică în municipiul Constanța. În acest sens, au subliniat aceștia, sistemul centralizat nu produce efectele nocive pe care sistemele individuale le manifestă asupra stării de sănătate a populației din blocurile dotate cu centrale de apartament a căror evacuare de gaze arse se face la nivelul fațadelor, anvelopând clădirea în permanență într-un nor toxic. 


Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole pe aceeași temă

Pagina a fost generata in 0.4716 secunde