RAJA a activat Comandamentul pentru Situații de Urgență
Articole de la același autor
CONSTANȚA RĂMÂNE FĂRĂ APĂ CALDĂ / CET intră în revizie! Iată programul pe zone și ore
05 August 2014
Cât curent electric consumă mașinile de spălat vase
06 Septembrie 2014
În urma atenționărilor meteorologice de ploi, ce pot depăși local 20 - 25 de litri pe metru pătrat și, izolat, 30 - 40 de litri pe metru pătrat, pentru buna funcționare a sistemului de alimentare cu apă și canalizare și pentru a interveni cu promptitudine în rezolvarea problemelor ce pot apărea, la nivelul S.C. RAJA S.A. a fost activat Comandamentul pentru situații de urgență, începând de astăzi, 23 septembrie 2014, de la ora 9,00, și până mâine, 24 septembrie, la ora 8,00.
Pentru asigurarea funcționării sistemelor operate, la nivelul comandamentului au fost constituite echipe de intervenție dotate cu toate utilajele necesare, echipe ce vor asigura permanența în toată această perioadă.
"Asigurăm toți abonații societății că RAJA Constanța va depune toate eforturile pentru asigurarea serviciilor de alimentare cu apă și canalizare la parametrii optimi. Singurele probleme care pot apărea în funcționarea sistemului de distribuție apă sunt cele legate de lipsa energiei electrice (cabluri și fire de înaltă tensiune smulse de vânt). În aceste condiții, rugăm toți abonații să dea dovadă de înțelegere, pentru că RAJA Constanța va face tot ce este necesar pentru reluarea alimentării cu apă imediat ce sunt rezolvate problemele apărute în furnizarea energiei", explică purtătorul de cuvânt al RAJA, Irina Oprea.
Totodată, reprezentanții RAJA fac un apel către toți abonații care înregistrează probleme la sistemul de alimentare cu apă potabilă și canalizare, pentru remedierea acestor situații într-un timp cât mai scurt, să sesizeze toate avariile apărute la dispeceratul societății, la numărul de telefon: 0241/66.44.44.
Pentru asigurarea funcționării sistemelor operate, la nivelul comandamentului au fost constituite echipe de intervenție dotate cu toate utilajele necesare, echipe ce vor asigura permanența în toată această perioadă.
"Asigurăm toți abonații societății că RAJA Constanța va depune toate eforturile pentru asigurarea serviciilor de alimentare cu apă și canalizare la parametrii optimi. Singurele probleme care pot apărea în funcționarea sistemului de distribuție apă sunt cele legate de lipsa energiei electrice (cabluri și fire de înaltă tensiune smulse de vânt). În aceste condiții, rugăm toți abonații să dea dovadă de înțelegere, pentru că RAJA Constanța va face tot ce este necesar pentru reluarea alimentării cu apă imediat ce sunt rezolvate problemele apărute în furnizarea energiei", explică purtătorul de cuvânt al RAJA, Irina Oprea.
Totodată, reprezentanții RAJA fac un apel către toți abonații care înregistrează probleme la sistemul de alimentare cu apă potabilă și canalizare, pentru remedierea acestor situații într-un timp cât mai scurt, să sesizeze toate avariile apărute la dispeceratul societății, la numărul de telefon: 0241/66.44.44.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Marţi, 23 Septembrie 2014
Marţi, 23 Septembrie 2014
Marţi, 23 Septembrie 2014
Luni, 22 Septembrie 2014
Vineri, 19 Septembrie 2014
Miercuri, 17 Septembrie 2014
Miercuri, 17 Septembrie 2014
Marţi, 16 Septembrie 2014