Relaţiile cu publicul, limitate la sediile RAJA
140
Articole de la același autor
Acuzaţii grave la Colegiul Militar de Marină „Alexandru Ioan Cuza”. „Sunt trataţi ca nişte deţinuţi!”
07 Octombrie 2021
Grijă mare pe cine tocmiţi să vă facă lucrări la casă. „Am trăit coşmarul vieţii mele!”
11 August 2021
Spital de pediatrie, la Constanţa? „Nu este o glumă, este o realitate”
06 Octombrie 2021
Dispar locurile de parcare de pe bulevardul Lăpuşneanu. „Începe coşmarul pentru noi!”
16 August 2021
Un nou CET, la Constanţa. Autorităţile locale preiau vechiul sistem de termoficare, pentru a-l moderniza
14 Septembrie 2021
Primarul Vergil Chiţac s-a conformat! Stela Halichidis a fost demisă!
01 Octombrie 2021
Conducerea companiei de apă RAJA SA recomandă folosirea soluţiilor de comunicare la distanţă ca mijloc de protecţie împotriva COVID-19.
„Creșterea îngrijorătoare a ratei de infectare și evoluția constantă a valorii incidenței cazurilor confirmate cu COVID-19 ne determină să lansăm un apel către toți cei interesați, în sensul limitării activității directe de relații cu publicul, la nivelul întregii arii de operare a RAJA S.A., pentru o perioadă nedeterminată. Rugăm toți abonații ca în continuare să opteze cu preponderență pentru mijloacele de comunicare electronice, telefonice și poștale puse la dispoziție pe site-ul societății www.rajac.ro”, precizează reprezentanţii RAJA.
Astfel, pentru informații, cereri și sesizări, abonaţii se pot adresa telefonic, şi pot trimite sugestii şi reclamaţii online, pe adresele de e-mail, prin intermediul formularului de sesizări, pe adresa de Facebook sau prin poștă. Numărul de Call Center 0241/924, precum și Contul de client on-line sunt funcționale 24 de ore din 24, şapte zile din şapte, pentru diferite operațiuni și asistență specifică. „În vederea protecției proprii, dar și a angajaților noștri, care dețin un rol esențial în asigurarea acestui serviciu vital pentru populație, recomandarea noastră este ca orice documente, înscrisuri sau acte specifice să fie descărcate de pe site-ul societății, urmând a fi completate, scanate și transmise pe adresa de e-mail a centrului zonal vizat”, mai spun reprezentanţii RAJA.
Casieriile și birourile de registratură vor avea program normal de lucru cu publicul, dar este important a se evita aglomerația și a se menține, pe cât posibil, distanța față de persoanele aflate în jur. Clienţii sunt încurajaţi să folosească cu precădere metodele de plată electronică a facturilor, prin intermediul contului de client, prin transfer bancar sau debit direct, pentru a evita contactul fizic și utilizarea numerarului.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Miercuri, 29 Septembrie 2021
Luni, 27 Septembrie 2021
Luni, 13 Septembrie 2021
Vineri, 10 Septembrie 2021
Duminică, 05 Septembrie 2021
Vineri, 03 Septembrie 2021
Miercuri, 01 Septembrie 2021
Luni, 30 August 2021