Românii vor cheltui mai mult pe rujuri și parfumuri

378

Articole de la același autor

Românii vor cheltui, în 2011, pentru produsele de îngrijire personală și frumusețe 960,8 milioane euro, cu aproape 3% mai mult comparativ cu anul precedent, cele mai căutate fiind cosmeticele de masă ale căror vânzări reprezintă 80% din piața de profil, se arată într-un studiu Euromonitor. Peste 790 milioane euro vor merge în acest an către cosmeticele de masă, reprezentând circa 80% din piața totală de produse de frumusețe și îngrijire personală. De altfel, acest segment va înregistra în 2011 o creștere de 2,8% față de 2010, când românii au cheltuit mai mult de 770 milioane euro.
Cele mai dinamice segmente vor fi în acest an cel de produse de îngrijire pentru bebeluși, cu o creștere de 4,76%, la 8,8 milioane euro, și cel de cosmetice premium, valoarea acestora fiind estimată în 2011 la 70 milioane euro, în avans cu 4,3%.

Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole din aceeași secțiune

Pagina a fost generata in 1.6183 secunde