Sunteţi victima unei agresiuni? Iată unde puteți merge
Articole de la același autor
Duşi cu zăhărelul! Urmaşii persoanelor persecutate etnic nu îşi vor primi banii nici în 2023
05 Decembrie 2022
Copiii talentați din centrele de plasament. "Părinţii, care locuiesc la Lumina, nu aveau condiţii să ne crească"
20 Decembrie 2022
APEL UMANITAR. Donați sânge, Alexandra GHEȚEA are nevoie URGENT de ajutorul tuturor!
15 Decembrie 2022
Nu știți ce cadou să vă faceți de Crăciun? Adoptați un câine!
20 Decembrie 2022
Doriți să adoptați un câine? Veți câștiga un prieten pe viață
06 Decembrie 2022
Târgul de Crăciun - o experienţă magică, în prag de sărbători
06 Decembrie 2022
Ați fost victima unei agresiuni și nu știți cui și unde vă puteți adresa?
Atunci când persoana respectivă se confruntă cu o situație de violență în familie, pentru înlăturarea stării de pericol, aceasta se poate adresa, în funcție de situația în care se află, către Serviciul de urgență 112. La acest număr, va transmite operatorului că este atacată de cineva. Totodată, se poate depune o plângere penală împotriva agresorului la secția de poliție de care aparține. Agenții de poliție îi înregistrează victimei plângerea depusă și o îndrumă, fie către Serviciul de Medicină Legală, fie către o unitate spitalicească de primiri urgențe, după caz.
De asemenea, se poate apela Call Center-ul cu program continuu, 24 de ore din 24, numărul 0800. 500.333 fiind o linie telefonică gratuită destinată victimelor violenței în familie. Aceasta a fost înființată în cadrul proiectului „Start- O viață de calitate în siguranță!”. În acelaşi timp, vă puteţi adresa Unităţii de Primire a Urgențelor (UPU) sau Serviciului de medicină legală, în cazul în care victima a suferit leziuni fizice sau traume psihice. Consultul medical de urgență este gratuit, iar scrisoarea medicală pe care victima o poate primi de la spital este de ajutor la obținerea certificatului medico-legal. Nu în ultimul rând, victimele se pot prezenta la furnizorii de servicii sociale - Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului (DGASPC) Constanţa, unde primesc consiliere și suport. (M.Ş.)
Atunci când persoana respectivă se confruntă cu o situație de violență în familie, pentru înlăturarea stării de pericol, aceasta se poate adresa, în funcție de situația în care se află, către Serviciul de urgență 112. La acest număr, va transmite operatorului că este atacată de cineva. Totodată, se poate depune o plângere penală împotriva agresorului la secția de poliție de care aparține. Agenții de poliție îi înregistrează victimei plângerea depusă și o îndrumă, fie către Serviciul de Medicină Legală, fie către o unitate spitalicească de primiri urgențe, după caz.
De asemenea, se poate apela Call Center-ul cu program continuu, 24 de ore din 24, numărul 0800. 500.333 fiind o linie telefonică gratuită destinată victimelor violenței în familie. Aceasta a fost înființată în cadrul proiectului „Start- O viață de calitate în siguranță!”. În acelaşi timp, vă puteţi adresa Unităţii de Primire a Urgențelor (UPU) sau Serviciului de medicină legală, în cazul în care victima a suferit leziuni fizice sau traume psihice. Consultul medical de urgență este gratuit, iar scrisoarea medicală pe care victima o poate primi de la spital este de ajutor la obținerea certificatului medico-legal. Nu în ultimul rând, victimele se pot prezenta la furnizorii de servicii sociale - Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului (DGASPC) Constanţa, unde primesc consiliere și suport. (M.Ş.)
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole din aceeași secțiune
Marţi, 24 Ianuarie 2023
Marţi, 24 Ianuarie 2023
Marţi, 24 Ianuarie 2023
Marţi, 24 Ianuarie 2023
Marţi, 24 Ianuarie 2023
Marţi, 24 Ianuarie 2023
Marţi, 24 Ianuarie 2023
Marţi, 24 Ianuarie 2023
Marţi, 24 Ianuarie 2023
Marţi, 24 Ianuarie 2023
Luni, 23 Ianuarie 2023