Eurosport, interesat să transmită meciuri din Liga I
129
Articole de la același autor
CS Farul, la CN de canotaj pentru juniori
17 Decembrie 2013
Constanța, bronz la Campionatul Național de oină pentru junioare
17 Decembrie 2013
Ștefan Petcu, noul antrenor al FC Farul Constanța
27 Noiembrie 2013
Cine a câștigat ultimul turneu de șah al Constanței
19 Decembrie 2013
Cupa "Moș Nicolae" la șah, ediția a II-a, la Cumpăna
07 Decembrie 2013
Neil Robertson, câștigătorul Campionatului UK de Snooker
10 Decembrie 2013
Grupul Eurosport este interesat să își diversifice conținutul pe piața TV din România, în special în privința competițiilor fotbalistice - inclusiv meciurile din Liga I, fapt pentru care reprezentanții televiziunii s-au întâlnit cu Gino Ior-gulescu, președintele LPF, anunță Mediafax.
Informația a fost făcută publică de Valentin Macovescu, director de Relații Internaționale al Eurosport SAS, ieri, la București, la o întâlnire cu presa din România în care a prezentat planurile grupului Euro-sport în următorul an pe piața audiovizualului românesc.
"Anul viitor, în 2014, se împlinesc 25 de ani de la înființarea Eurosport și logoul nostru va fi «We live for live» (n.r. - Trăim pentru direct). Meseria noastră este sportul în direct. Anul 2014 coincide și cu, poate, o implicare mai mare a acționarului nostru Discovery în grupul Eurosport. 2014 va fi anul în care ne gândim să dezvoltăm din ce în ce mai mult conținutul numai pentru teritoriul României, cu produse de afară pentru România sau cu produse din România pentru România. Dezvoltarea conținutului, îmbunătățirea conținutului este axa noastră prioritară pentru 2014 și, în principal, avem în vedere fotbalul, pentru că știm că fotbalul este cerința telespectatorilor și a partenerilor noștri din Ro-mânia", a spus Macovescu.
Informația a fost făcută publică de Valentin Macovescu, director de Relații Internaționale al Eurosport SAS, ieri, la București, la o întâlnire cu presa din România în care a prezentat planurile grupului Euro-sport în următorul an pe piața audiovizualului românesc.
"Anul viitor, în 2014, se împlinesc 25 de ani de la înființarea Eurosport și logoul nostru va fi «We live for live» (n.r. - Trăim pentru direct). Meseria noastră este sportul în direct. Anul 2014 coincide și cu, poate, o implicare mai mare a acționarului nostru Discovery în grupul Eurosport. 2014 va fi anul în care ne gândim să dezvoltăm din ce în ce mai mult conținutul numai pentru teritoriul României, cu produse de afară pentru România sau cu produse din România pentru România. Dezvoltarea conținutului, îmbunătățirea conținutului este axa noastră prioritară pentru 2014 și, în principal, avem în vedere fotbalul, pentru că știm că fotbalul este cerința telespectatorilor și a partenerilor noștri din Ro-mânia", a spus Macovescu.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Miercuri, 18 Decembrie 2013
Vineri, 20 Decembrie 2013
Vineri, 20 Decembrie 2013
Joi, 19 Decembrie 2013
Miercuri, 18 Decembrie 2013
Marţi, 17 Decembrie 2013
Marţi, 17 Decembrie 2013
Luni, 16 Decembrie 2013
Sâmbătă, 14 Decembrie 2013
Joi, 19 Decembrie 2013