La atelierele Registrului Auto Român a ajuns o mașină rară. „O capodoperă franțuzească” care s-a bucurat de succes la începutul anilor 1971, fiind considerată cea mai rapidă mașină cu tracțiune față, spun specialiştii de la RAR. Iată imaginile, potrivit
Antena3Angajații Registrului Auto Român au avut azi ocazia să vadă un autoturism de colecție pe care îl vedem mai rar în trafic.
Vorbim de o limuzină Citroen SM, din 1971, cu un motor Maserati, care a trecut cu succes testul RAR. Dincolo de tentația de a sta să o privești minute în șir, mașina are și foarte multe dotări avangardiste, spun specialiştii, care au oferit detalii despre limuzina de colecție.
"Suntem siguri că puțini ați avut ocazia să stați atât de aproape de o astfel de capodoperă franțuzească, așa că vă povestim noi câte ceva.
Vorbim de o limuzină Citroen SM, din 1971, cu un motor Maserati, care a trecut cu succes testul RAR. Dincolo de tentația de a sta să o privești minute în șir, mașina are și foarte multe dotări avangardiste, spun specialiştii, care au oferit detalii despre limuzina de colecție.
"Suntem siguri că puțini ați avut ocazia să stați atât de aproape de o astfel de capodoperă franțuzească, așa că vă povestim noi câte ceva.