Cu toate ca locuitorii cartierului Palazu Mare platesc taxe si impozite ca in oras primaria si RATC nu au bunul simt sa faca o legatura directa intre cartier si gara.Un drum dus intors pana la gara te costa 7 lei,nu mai spun sa mergi pana la CET -10 lei, si se mai intraba ratc-ul de ce fug calatorii de ei. Linia 3 ar trebui sa aiba traseul Palazu Mare -b-dul Tomis-bd Lapusneanu -Gara-ce cauta la Ciresica este vreo fabrica acolo,s-a construit vreo gara. Toate comunele si orasele din judet au legatura directa cu gara iar un cartier al orasului nu
Soferii de microbuze stramba din nas cand li se solicita bilete si vanzatorii de abonamente evita vanzarea acestora cu factura. In afara de astea, soferii nu isi respecta graficele si prefera sa indese masinile cu oameni. Nu mai zic de graficul de noapte, care ramane la latitudinea fiecarui sofer... Unde sunt controalele inopinate?
este cuvantul care imi vine in minte referitor la transportul calatorilor cu microbuzele. consider ca in spatele afacerii sunt interese meschine si profit pe masura. calatorii sunt inghesuiti ca vitele la abator, soferii vorbesc la telefon in trafic, opresc in banda 2 de circulatie, franeaza brusc = un pericol pentru siguranta traficului. toate acestea se intampla zilnic si nimeni nu vede, nimeni nu aude. usor, usor microbuzele inlocuiesc ratac-ul. cine are interes? statiunea mamaia, zona ce apartine municipiului, nu exista un transport ratc. care este interesul? cine doreste sa mearga in zona butoaie sau caraiman este condamnat sa foloseasca microbuzele? salvamaru danseaza in cluburi si nu vede pe ci care muncesc in statiune. nesimtire ridicata la rang de arta. fu..e, f..te, dar mai priveste-ma si in ochi!
...
in Romania oricine vine la putere uita de cetateni-spre Real circula din 30 min masina fantoma 3R fara pasageri spre targ circula 3B-ei folosesc 3 autobuze . in loc ca la fix sa plece 2 autobuze 3B,3 R -unul singur poate sa deserveasca ambele linii-si ramine un autobuz liber - de pe liniile 43C si 100C s-ar putea scoate cite un autobuz - 3 autobuze plus cele care circula pe linia 3 ar permite prelungirea traseului pina la gara ,fara costuri suplimentare- liniile 100C si 43 C ar pleca la 30 min practic de la capete de linie va pleaca cite un autobuz la 15 min- trebuie putina organizare