Reclama Volvo cu Van Damme a bătut toate recordurile

de Cuget Liber Vineri, 13 Decembrie 2013 215
Odată cu ultima reclamă, "The Epic Split", Volvo Trucks demonstrează că o abordare neconvențională de marketing B2B funcționea-ză. Reclama s-a răspândit în toată lumea și este deja cea mai vizionată reclamă auto din istoria Youtube, potrivit informatiiauto.ro. Încă de la lansarea "The Epic Split" pe canalul Youtube în data de 14 noiembrie 2013, reclama a acumulat peste 59 milioane de vizualizări. S-a răspândit pe rețelele sociale și canalele de știri, fiind subiectul a mii de discuții și chiar devenind un fenomen în sine, inspirând crearea a numeroase reinterpretări proprii, atât din partea publicului, cât și a celebrităților.
"The Epic Split" și povestea din spatele acestui film au obținut:
- Peste 6 milioane de distribuiri pe rețele sociale.
- Peste 10 milioane de afișări pe google. com.
- Acoperire extinsă în mass-media din întreaga lume: reclama a făcut subiectul a aproximativ 20.000 de editoriale online până acum.
- O valoare mass-media estimată la 70 milioane euro.
Taguri

Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Alte știri din sectiunea Diverse

Ultima oră

Titlurile zilei