Pe banii UE ANAF își face sigle de 28.798 lei

de Ion TIȚA-CĂLIN Sâmbătă, 21 Decembrie 2013 148
Dacă tot s-a reorganizat, Agen-ția Națională de Administrare Fis-cală vrea să aibă și o nouă identi-tate. Nu este vorba de vreun document de identitate, ci de siglele instituției și ale structurilor subor-donate, care vor fi modificate. Noile însemne constau dintr-un: logotip ANAF, un simbol și decriptor.
Sigla fiecărei structuri va cuprinde logotip-ul ANAF. Se schimbă doar simbolul prin care este definită competența structurii respective. Astfel, pentru întreaga instituție, simbolul este un scut. Pentru Direcția Generală Antifraudă Fiscală acesta constă într-un profil cap de acvilă. În cazul Direcției Generale a Vămilor, s-a recurs la simbolul astrologic al comerțului: un baston înaripat cu doi șerpi încolăciți în jurul lui.
Simbolul Direcției Generale de Administrare a Marilor Contribuabili este reprezentat printr-o serie de trei trapeze dreptunghice dispuse vertical și paralel. Pentru direcțiile generale regionale ale finanțelor publice a fost adoptat ca simbol conturul hărții României.
"Redefinirea identității vizuale a instituției a fost realizată în cadrul unui amplu proiect cu finanțare din fonduri europene, având ca obiectiv dezvoltarea unui parteneriat viabil între ANAF și contribuabili" - se arată într-un comunicat de presă al instituției.
Noua identitate vizuală este creația firmei Gavrilă și Asociații se precizează în comunicat. Prețul contractului este de 28.798,90 lei (fără TVA), banii provenind din fonduri europene.
Taguri

Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Alte știri din sectiunea Economie

Ultima oră

Titlurile zilei