Vânzările online ale obiectelor de mobilier fabricat în România au crescut de şapte ori în perioada stării de urgenţă, iar românii au cheltuit, în medie, mai mult cu 12% faţă de 2019, arată un studiu de specialitate, realizat de către un producător autohton de mobilă. Astfel, românii au achiziţionat de pe internet, cu 53% mai mult faţă de anul trecut, mobilier de grădină şi terese. Pentru amenajarea balconului, vânzările au crescut cu 51%. Un alt interes a fost pentru amenajarea bucătăriei care a înregistrat vânzări cu 31% mai mult comparativ cu 2019, mobilierul pentru băi a fost şi el căutat de cumpărători cu 22%, iar amenajarea dormitorului a scos bani din buzunar cu 21% mai mult. Un salt semnificativ au înregistrat vânzările pentru amenajarea birourilor, care au crescut cu 250%. S-au mai vândut bine paturile care au avut creşteri de 98%, saltelele, dulapurile şi comodele s-au dat şi ele foarte bine.
- Publicitate -