Daca aceste zone sunt cele mai periculoase de ce nu sta un politist cel putin cateva ore in zona lor?Ca sa fie vizibil sa previna la urma urmei.Cei care merg in acele zone o fac zilnic iar in cateva saptamani s-ar obisnui cu ideea ca sunt supravegheati si ar conduce mai atent.Dar cum sa facem asta ca suntem putini nu avem resurse..bla bla bla.Cred ca seful politiei rutiere ar trebui sa fie conditionat de refucerea numarului de accidente cu victime pentru a ramane in functie altfel trece luna vine salariul gras ........traiasca politia care nu face nimic
Personalul este incontestabil insuficient, sa puna camere macar in cele mai periculoase locatii, intersectii, treceri cu risc, etc. De ce in alte orase se poate si Pastaie nu vrea ? Sunt prea multi infractori in oras si nu vrea sa riste prinderea lor, sau daca mai adoarme Porcusorul prin vreo intersectie sa nu apara pe la tv ?
Nimeni nu vede cum se arunca pitoni pe trecere pentru simplu motiv ca au prioritate .Dupa ce se vor educa animalele care se arunca cu capul inainte sa treca mai vorbiti de viteza.Ce poti sa eviti daca se se aruca cand esti cu masina la 0,5 metri de trecere
Soferul are obligatia de a incetini viteza Si opri DAR SI PIETONUL ARE OBLIGATIA DE A SE ASIGURA SI com sofetul are obligatia de a nu vorbi la mobil cred CA Si pietonul nu tribute Sa butoneze mobilul PE trecerea de pietoni nu te arunci PE tracere in 3 metric Si masina are 50km/h.
Zile în șir cei de poliția rutieră au stat la pândă ca să ne prindă fără centură prin oraș L-am întrebat pe unul dacă el crede că asta e ceva important și mi-a spus că el e prea mic. Pietonii se avântă pe trecerea de pietoni oricând și oricum. Nici la semafor nu trec decât pe verde dar pe zebră vor să facă pe vitejii
de cate ori sa spun? unde sunt? de ce nimeni din cei accidentati nu trag la raspundere primaria pentru aceasta neglijena crasa, sau primarul pentru ca vrea sa transforme bulevardele orasului in piste de curse auto? Orasul e al pietonilor, nu al soferilor! Vor curse, sa-si amenajeze o pista unde sa alerge cat ii tin banii pe benzina, pneuri si piese de schimb. Nu in oras!
Ne dam mereu cu stangul in dreptul, dar nimeni nu se gandeste la eficienta si siguranta. Decat sa-i oprim pe soferi, mai bine construim traversari etajate, asfel incat sa nu mai existe intersectii, care sa prezinte riscuri. Pietonii s-ar deplasa pe calea lor, iar masinile pe calea lor fara a mai avea vreun punct de intalnire.
pasaje pentru pieton aeriene si subterane sa fie pazite si curat intretinute.
LA ACESTE TRECERI DE PIETONI SA FIE INSTALATE SI SEMAFOARE, ACESTEA PUTAND FIIND OBSERVATE DE LA DISTANTA SI DE ACEI SOFERI CARE AU PROBLEME DE VEDERE ... SAU RIDICATURI IN ASFALT CU CATIVA METRI BUNI DISTANTA DE TRECEREA PIETONALA, ACESTA AJUTAND DE ASEMNEA INCETINIREA VITEZEI CU MULT INAINTE DE TRECEREA PIETONALA , ACESTA DIN URMA FIIND PREZENTE IN FOARTE MULTE TARI EUROPENE.. IAR NU IN ULTIMUL RAND AMENZI FOARTE MARI PENTRU ACEI SOFERI CE NU OFERA PRIORITATE PIETONILOR IAR IN MESAJ PTR. DNA: SOFERII AU INTODEAUNA OBLIGATIA DE A INCETINI VITEZA CU MULTI METRI INAINTEA TRECERII DE PIETONI , IAR LA TRECERE SA OPREASCA IN MOMENTUL IN CARE PIETONUL SE AFLA PE TROTUAR CU INTENTIA DE A TRAVERSA !!!!!!! SINCER SPER DIN SUFLET SA NU AI CARNET DE CONDUCERE!!!