Din nefericire, se întâmplă ca uneori, salariații să se accidenteze la locul de muncă. Conform legii, orice eveniment de acest gen va fi comunicat de îndată angajatorului, de către conducătorul locului de muncă sau de orice altă persoană care are cunoștință despre producerea acestuia. Dacă printre victimele evenimentului se află și lucrători ai altor angajatori, evenimentul va fi comunicat și angajatorilor acestora de către angajatorul la care s-a produs evenimentul.
Reprezentanții Inspectoratului de Muncă spun că accidentul suferit de orice persoană, ca urmare a unei acțiuni întreprinse din proprie inițiativă pentru prevenirea ori înlăturarea unui pericol care amenință avutul public și privat dacă a avut loc în afara întreprinderii și/sau unității și nu a avut nici o legătură cu aceasta, va fi comunicat Inspectoratului Teritorial de Muncă pe raza căruia s-a produs, de către orice persoană care are cunoștință despre producerea evenimentului.