Articol de doi bani la fel ca persoana care l-a scris. Niciuna din poze nu arata cozi KILOMETRICE iar faptul ca se fac lucrari nu ar trebui descurajat. Dobitocilor !
Pentru 3,4 bicicliști ați dat tot traficul rutier peste cap și cu sensurile unice
Pentru 3,4 bicicliști ați dat tot traficul rutier peste cap și cu sensurile unice
Pe Sos. Mangaliei a fost rașchetat asfaltul de aproape un an , și pana acum s-a lucrat doar la reabilitarea trotoarelor. În aceiași situație sunt toate străzile din Constanța. Poate domnul primar are niște înțelegeri cu service-urile auto.
O reabilitare de kkt doar ca să ia niște fonduri europene. Nici pe bicicliști nu îi avantajează, și mai strică și traficul rutier aiurea. Să scoți parcările așa tam nisam, e o prostie fără măsură, menită să încurce, iar îngustarea șoselelor nu va duce la nimic bun. ?Cu ce ne va ajuta banda de autobuze, că doar va lungi ambuteiajele. Autoturismele tot vor trebui să treacă prin oraș, să aibe unde să parcheze vreun meseriaș cînd îl chemi pentru vreo reparație acasă sau pe unde oi mai avea vreo problemă, la ce le-o fi capul edililor noștri, doar așa că cică am fi mai europeni (doar în capul lor).
Carpaciul asta de primar o sa zboare la urmatoarele alegeri. Si el si gasca lui. E incredibil cum a gestionat aceste lucrari. Sa distrugi carosabilul sa il raschetezi si sa il lasi cu lunile ca soferii sa faca slalom la canalozari e de rasul curcilor. Pistrle de biciclete sunt inutile on anumite zone. Fa nene parcari daca zbori toate parcarile d epe strazi. Si asa incasezi la greu banii cu zonele tale de parcare. Fa parcari supraetajate subterane sau orice fel dupaia ai pretentii sa isi mute contribuabilul masina in casa.
Un articol scris la comanda, rusine! Nici vorba de cozi kilometrice in trafic, iar transportul in comun functioneaza perfect! Si tarifele pentru parcare sunt modice, se aplica doar pentru anunite intervale calendaristice si orare, totul e clar si civilizat, chiar daca esti turist. Orasul se pregateste pentru a scapa de poluarea traficului de masini si sper sa continue in ciuda opunerii fara argumente valide a unor cetateni loviti in comoditatea autovehiculului personal. Tramvaiele si troleibuzele, adica transportul electric, au fost desfiintate in 2008 de primarul "grijuliu" de atunci, aflat la al doilea mandat si ulterior acestei isprave, a fost reales pentru inca doua mandate, deci asta spune suficient despre apetitul pentru distrugere al votantilor din orasul acesta superb. Sper sa aiba de castigat orasul, nu cei care doresc distrugerea lui, indiferent cine este si va fi primar, indiferent cine face parte din consiliul general. Presa, incercati sa va pastrati libertatea, puterea si demnitatea!
Raluca, pastreaza aceasta parere ptr tine. 90% nu sunt de acord cu tine.