În ce condiții sunt despăgubiți turiștii dacă agenția de turism a dat faliment

de Andreea NĂSTASE Sâmbătă, 20 Februarie 2016 267
Directiva privind pachetele de călătorie protejează consumatorii europeni care merg în vacanță și acoperă orice pachet care combină cel puțin două elemente dintre: transport, cazare, alte servicii turistice (excursii). Astfel, turiștii care au achiziționat bilete de vacanță de la o agenție care a dat faliment pot fi despăgubiți prin pachete de compensații. Dacă pachetul de servicii oferit în compensație este de calitate inferioară, organizatorul trebuie să ramburseze consumatorului diferența de preț.
Aceiași regulă se aplică și în cazul în care, după plecare, o mare parte din serviciile prevăzute în contract nu sunt furnizate. Și în acest caz, organizatorul face, fără costuri suplimentare pentru consumator, alte aranjamente corespunzătoare pentru continuarea pachetului de servicii și, după caz, despăgubește consumatorul, plătindu-i diferența dintre serviciile prevăzute și cele furnizate.
Taguri

Comentează știrea

sab
29 februarie 2016
HA, HA, HA

Cine a scris articolul e tampit sau se preface? Cum sa dea pachete de compensatii sau diferenta de servicii o agentie care a dat faliment?Chiar esti tampit sau ai scris articolul cand erai beat?

Alte știri din sectiunea Social

Ultima oră

Titlurile zilei