OMD Mamaia Constanța, partener al evenimentului ’VIN la mare’. Concluzii despre eveniment

de Madalina PETRESCU Luni, 17 Iunie 2024 468
La un restaurant din stațiunea Mamaia, 150 de specialiști din industria HORECA de pe Litoral au dezbătut recent, la evenimentul “VIN la mare”, provocările întâmpinate în turismul de pe Litoral, dar și posibile soluții.

Parteneri strategici ai evenimentului au fost: Organizația de Management al Destinației Județului Constanța și Organizația de Management al Destinației Mamaia-Constanța.

Au fost discuții captivante despre provocările operatorilor din industria Horeca de pe Litoral, schimburi de idei inovatoare, subiecte controversate, păreri diferite, soluții pentru extinderea sezonului pe litoral, sfaturi pentru integrarea inteligenței artificiale și automatizărilor în interacțiunea cu turiștii.

Moderatorul evenimentului a fost Călin Ile, managing partner Premier Hospitality și președinte de onoare F.I.H.R.

Primul panel a abordat soluțiile pentru extinderea sezonului pe litoral, având ca speakeri pe George Măndilă, președinte O.M.D. Mamaia-Constanța, Dragoș Anastasiu, președinte Grup Eurolines & Investitor în Turism, Radu Savopol, președinte H.O.R.A. & Co-Fondator Lanțul de Cafenele 5 to Go, Sebastian Puznava, președinte Patronatul Marea & Director Complex Victoria.

Al doilea panel s-a concentrat pe influența tehnologiei și inteligenței artificiale în turism, avându-i ca speakeri pe Iuliana Țasie, vicepreședinte O.P.T.B.R. și Director Hotel Europa – Ana Hotels, Iulian Beiu, managing director Accent DMC, Tudor Galoș, consultant Data Protection și Inteligență Artificială & Fondator Tudor Galoș Consulting, Alexandru Bobe, prorector al Universității Ovidius din Constanța, Diana Slav, somelier și ghid local.

Evenimentul s-a încheiat cu o sesiune de socializare și degustări de produse locale și vinuri de la cele 11 crame dobrogene prezente, într-un cadru prietenos și plin de inspirație. A fost o ocazie de a întâlni somelieri, producători de vin, de a înțelege povestea din spatele fiecărui pahar și de a experimenta tradiția și inovația care definesc peisajul viticol dobrogean.
“Ne-am propus să creăm un spațiu de întâlnire pentru experții în turism și profesioniștii din domeniul HORECA, unde ideile, experiențele și cele mai bune practici pot fi împărtășite și valorificate. Evenimentul “VIN la Mare” este mai mult decât un eveniment; este un catalizator pentru dezvoltarea durabilă a turismului pe litoral, menit să atragă un număr crescând de turiști, atât români cât și străini, în afara sezonului estival tradițional, poziționând Dobrogea pe harta turismului viticol și gastronomic,” a declarat George Măndilă, președinte Organizația de Management al Destinației Constanța-Mamaia.

„Următoarea ediție trebuie să adune mai mulți hotelieri, într-o sală de trei ori mai mare. Pentru a extinde sezonul estival, este necesar ca operatorii privați să investească în oameni și să țină personalul angajat minim șase luni pe an. Haideți să nu ne mai plângem, ci să acționăm,” a adăugat Dragoș Anastasiu.

„Călin Ile ne-a provocat să ne răspundem la întrebarea 'Cât de mândri sunteți că lucrați pe Litoral?' Eu pot spune că sunt mândră că lucrez în această industrie, în Mamaia, de peste 15 ani,” a spus Costina Balea, manager Hotel Panoramic, Mamaia.



Taguri

Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Alte știri din sectiunea Social

Ultima oră

Titlurile zilei