În anul 2009, World Vision România a derulat, sub sloganul "Să învățăm cu 2%", o campanie de strângere de fonduri în urma căreia a reușit să strângă peste 100.000 de lei de la contribuabilii români. Suma colectată va fi folosită pentru sprijinirea accesului la o educație de calitate pentru 167 de copii provenind din familii defavorizate din mediul rural.
Reamintim că în anul 2009, cu banii strânși din campania 2% a anului 2008, 185 de copii din mediul rural au beneficiat de sprijin educațional constând în plata transportului, rechizite și manuale școlare, haine și încălțăminte pentru a putea merge la școală, precum și de activități de socializare și consiliere organizate în cadrul proiectelor de educație derulate de organizație.
"Fondurile strânse în urma campaniei 2% din 2009 vor fi folosite tot în favoarea copiilor din mediul rural. Vom putea astfel asigura o parte din fondurile necesare pentru asistența socială, activitățile de consiliere, educaționale și de socializare care au drept scop integrarea și susținerea la școală a 167 de copii din programul menționat", a precizat Iuliana Speriatu, manager Marketing & Fund-raising World Vision România.
Campania continuă și în 2010
În anul 2010, campania 2% World Vision România va fi derulată în perioada martie – 15 mai. Ea va cuprinde și un concert caritabil eveniment pe data de 27 martie. Cauza campaniei rămâne aceeași ca și în anii precedenți - sprijinirea accesului la o educație de calitate pentru copiii din mediul rural. Până la 15 mai, fiecare salariat poate ajuta un copil din mediul rural să meargă la școală. Informații privind procedura de redirecționare a 2% din impozitul pe venit, precum și formularele necesare, pot fi obținute de la administrațiile financiare sau precompletate cu datele World Vision de pe www.worldvision.ro.
- Publicitate -