Poșta preia produsele returnate de pe site-uri

de Mirabela ȘERBĂNESCU Marţi, 13 Noiembrie 2018 255
Poșta Română a lansat, începând de săptămâna aceasta, un serviciu prin care clienții pot returna produsele comandate de pe site-urile eMag și Fashion Days. Astfel, prin intermediul "Post Collect Retur 30", acestea pot fi duse, în termen de 30 de zile de la achiziție, în peste 500 de oficii Post Collect din toată țara. În acest fel, Poșta preia mărfurile pe care clienții doresc să le returneze, le transportă și le livrează la adresele indicate de către beneficiar.
Ca urmare, clienții se vor prezenta într-unul din cele peste 500 de oficii poștale PostCollect, cu produsul ambalat, la fel ca și coletele poștale. Ei vor înmâna oficiantului numărul AWB generat de site-ul retailerului după aprobarea cererii de retur. Timpul de livrare pentru o astfel de trimitere este de aproximativ trei zile lucrătoare, de la data prezentării trimiterii în subunitatea poștală, au precizat reprezentanții Poștei Române. 
Taguri

Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Alte știri din sectiunea Social

Ultima oră

Titlurile zilei