Având în vedere că, începând cu data de 17 martie, relația directă cu publicul a fost suspendată pentru o perioadă nedeterminată, abonații RAJA trebuie să știe că pot folosi variantele electronice sau telefonice la care pot apela pentru diferite operațiuni și asistență specifică:
tel. - 0241/486.516 - Particulari / Asociații de Proprietari
- 0241/486.538, 481.217 – Agenți Economici:
Orice alte informații, documente specifice, date de contact, se regăsesc pe site-ul www.rajac.ro. Documentele, înscrisurile sau actele specifice, pot fi transmise pe adresele de e-mail comunicate.
Numărul de Call Center 0241.924 precum și Contul de client on-line rămân în continuare operaționale 24 de ore din 24, 7 zile din 7.
Casieriile RAJA, au program normal de lucru cu publicul însă, facem apel încă o dată către toți clienții societății să evite aglomerația și să respecte distanța între persoane de cel puțin 1,5 m.
"Încurajăm clienții să utilizeze metodele de plată on-line a facturilor, prin intermediul contului de client RAJA, dar și prin transfer bancar, direct debit, Pay-Point, Payzone, Westaco, în incinta magazinelor "La doi Pași" și la unitățile bancare", precizează reprezentanții RAJA.