Reprezentanții asociaților de proprietari s-au întâlnit cu conducerea RADET

de Andreea PERHAIȚĂ Marţi, 30 Iunie 2015 135
O delegație formată din Florica Ganea, președintele Uniunii Asociațiilor de Proprietari Constanța, ing. Nicolae Stan, expert tehnic UAPC și ing. Ioachim Vasile Hârsescu, vicepreședinte cu probleme tehnice UAPC, a fost invitată la RADET Constanța pentru un schimb de opinii referitor la problema debranșărilor de la sistemul centralizat de încălzire.
Din partea RADET au participat la discuții directorul Liviu Popa și economistul Eugen Ionescu, director economic. Directorul Popa a subliniat îngrijorarea RADET vizavi de valul de debranșări cu mult peste cel prognosticat, menționând că proprietarii apartamentelor nu sunt bine informați cu privire la costurile reale a instalării de centrale termice de apartament, în sensul că, pe lângă costul redus al facturii de încălzire, trebuie să se aibă în vedere și amortizarea investiției, întreținerea centralei, creșterea prețului gazelor naturale, cât și anunțata taxă de mediu care va fi plătită de fiecare deținător de centrale.
Reprezentanții UAPC au arătat că principalul motiv al debranșărilor îl constituie costul exagerat al energiei termice, cât și întârzierea cu care vine apă caldă la anumite ore. De asemenea, au subliniat că cine este hotărât să se debranșeze se va debranșa indiferent de costuri, deoarece ei au în vedere în primul rând costul redus al energiei termice și procedura de debranșare pe care RADET au complicat-o, nu face decât să incite la o și mai mare hotărâre să se debranșeze, chiar ocolind procedura legală, care este și costisitoare și, după părerea lor, inutilă... Reprezentanții UAPC au insistat să se reanalizeze procedura de debranșare în sensul de a o face mai puțin costisitoare și mai simplă, având în vedere că persoanele care vor să se debranșeze o vor face oricum. În replică, directorul RADET a arătat că Primăria are în program modernizarea sistemului centralizat de încălzire, ceea ce va duce la reducerea prețului energiei termice și proprietarii de apartamente vor dori să revină la RADET. În același timp, RADET dorește să vină în întâmpinarea locatarilor cu noi servicii de asistență tehnică pentru situații de avarie, cât și pentru repartizarea cheltuielilor cu asigurarea încălzirii...
Taguri

Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Alte știri din sectiunea Social

Ultima oră

Titlurile zilei