Suzuki renunță, după 30 de ani, la vânzarea automobilelor pe piața din SUA
Compania niponă Suzuki se retrage de pe piața auto din SUA, după aproape 30 de ani, urmând exemplul producătorilor auto Saab Automobile și Isuzu Motors, care au ieșit de pe piața americană după ce nu au reușit să mai obțină profit în această regiune, transmite "Bloomberg".
Suzuki va opri vânzarea noilor sale automobile în SUA, deși va continua să furnizeze motociclete, vehicule de teren și bărci cu motor, a anunțat, ieri, producătorul auto nipon. Ca parte a reorganizării companiei, distribuitorii Suzuki din SUA vor cere protecția Legii falimentului în statul California.
Retragerea mar-chează sfârșitul unei afaceri care a înce-put în 1985 și nu a reușit niciodată să câștige consumatorii americani, așa cum au reușit Toyota și Honda. Decizia îi va permite companiei să se concentreze pe piața în expansiu-ne din India, unde se confruntă cu creș-terea concurenței, mai ales din partea Hyundai.
Retragerea mar-chează sfârșitul unei afaceri care a înce-put în 1985 și nu a reușit niciodată să câștige consumatorii americani, așa cum au reușit Toyota și Honda. Decizia îi va permite companiei să se concentreze pe piața în expansiu-ne din India, unde se confruntă cu creș-terea concurenței, mai ales din partea Hyundai.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Marţi, 06 Noiembrie 2012
Luni, 05 Noiembrie 2012
Luni, 05 Noiembrie 2012
Sâmbătă, 03 Noiembrie 2012
Sâmbătă, 03 Noiembrie 2012
Sâmbătă, 03 Noiembrie 2012
Sâmbătă, 03 Noiembrie 2012
Vineri, 02 Noiembrie 2012