TeleComanda
Țineți cu băiatul rău!
603
Articole de la același autor
Pierdut… de bună voie și nesilit de nimeni
09 Februarie 2008
Actori mari în filme mai mici
08 Martie 2008
Deși este un remake după clasicul film noir "Point Blank", din 1967, pelicula lui Helgeland merită văzută pentru prestația lui Mel Gibson.
Cu același zâmbet de om mult prea sigur pe sine, pe care îl afișează în toate filmele sale, actorul australian îl interpretează pe Porter, un răufăcător mărunt, care este trădat de cei doi parteneri ai săi, după un jaf de 140.000 dolari.
Împușcat aproape mortal și abandonat într-o parcare, Porter își revine după câteva luni și începe să îi caute pe cei doi trădători, Val și fosta sa soție Lynn, hotărât să își recupereze cei 70.000 dolari care i se cuveneau.
Între timp, Val s-a folosit de 130.000 de dolari pentru a își plăti datoriile față de organizația criminală "Outfit", așa că Porter trebuie să se lupte cu absolut toată lumea, ca să își recupereze banii.
Filmul se remarcă prin imagine, dominată de albastru și negru, poate chiar prea exagerat în unele cazuri. De altfel, inițial culorile făceau aproape imposibilă vizionarea filmului, fiind nevoie de o "operație estetică" în post-production, pentru a face filmul mai puțin obositor.
Cu același zâmbet de om mult prea sigur pe sine, pe care îl afișează în toate filmele sale, actorul australian îl interpretează pe Porter, un răufăcător mărunt, care este trădat de cei doi parteneri ai săi, după un jaf de 140.000 dolari.
Împușcat aproape mortal și abandonat într-o parcare, Porter își revine după câteva luni și începe să îi caute pe cei doi trădători, Val și fosta sa soție Lynn, hotărât să își recupereze cei 70.000 dolari care i se cuveneau.
Între timp, Val s-a folosit de 130.000 de dolari pentru a își plăti datoriile față de organizația criminală "Outfit", așa că Porter trebuie să se lupte cu absolut toată lumea, ca să își recupereze banii.
Filmul se remarcă prin imagine, dominată de albastru și negru, poate chiar prea exagerat în unele cazuri. De altfel, inițial culorile făceau aproape imposibilă vizionarea filmului, fiind nevoie de o "operație estetică" în post-production, pentru a face filmul mai puțin obositor.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!