Colțul constănțeanului supărat
164
Articole de la același autor
Cum te califici în meseria de asistent maternal și ce salariu primești
16 Octombrie 2013
Cui i se cuvine pensie anticipată parțială fără penalizare
08 Noiembrie 2013
Cât de "inatacabil" este contractul de vânzare-cumpărare
11 Octombrie 2013
Pot rudele să anuleze testamentul soților fără copii?
19 Octombrie 2013
Cum ajunge o butelie de aragaz să ne explodeze în față
08 Octombrie 2013
"Degeaba vrei să fii om în viață, dacă n-ai cu cine! O să-mi dați dreptate după ce o să vă spun supărarea mea: am cumpărat un set de oale cu capac, iar când am vrut să folosesc oala mai mare, am văzut că nu se potrivește capacul. Când le-am cumpărat, erau am-balate, însă vânzătoarea, pe care o știu demult, mi-a spus că pot să le verific. Eu am mers pe încredere și uite că exact oala cea mai importantă nu pot s-o folosesc. Orice gospodină știe că nu prea ai la ce folosi un vas fără capac. Problema e că o cunosc pe vân-zătoare, și-a amintit de mine, dar nu-mi primește marfa înapoi pentru că n-am păstrat bonul. Știu că se cere bonul, dar în țara asta nu se poate rezolva nimic omenește? Nu vreau să dau nimic înapoi, vreau numai să primesc pentru ce am plătit și pentru ce arată în pozele de pe ambalaj, nimic mai mult! Ana Dan".
Documente probatorii
Potrivit OPC, de regulă, astfel de situații ar trebui rezolvate pe cale amiabilă. Încercați și o discuție cu șeful magazinului, iar dacă nici de această dată nu găsiți înțelegere, puteți să depuneți o reclamație la Comisariatul Județean pentru Protecția Consumatorilor. Însă, o sesizare adresată OPC trebuie să fie însoțită de toate documentele probatorii, precum factura fiscală, bon fiscal sau chitanță, contract, certificat de garanție sau alte documente, după caz. De asemenea, sunt necesare datele dumneavoastră personale, adresa și numărul de telefon.
Documente probatorii
Potrivit OPC, de regulă, astfel de situații ar trebui rezolvate pe cale amiabilă. Încercați și o discuție cu șeful magazinului, iar dacă nici de această dată nu găsiți înțelegere, puteți să depuneți o reclamație la Comisariatul Județean pentru Protecția Consumatorilor. Însă, o sesizare adresată OPC trebuie să fie însoțită de toate documentele probatorii, precum factura fiscală, bon fiscal sau chitanță, contract, certificat de garanție sau alte documente, după caz. De asemenea, sunt necesare datele dumneavoastră personale, adresa și numărul de telefon.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!