Dosarul… de cadre a reînviat?

248
Dosarul… de cadre a reînviat? - dosarpersonal-1346264905.jpg
Nu este vorba despre dosarul de cadre și chiar nu seamănă cu ceea ce reprezenta acesta în vremea comuniștilor. Potrivit actualei legislații, însă, după cum precizează expertul în Resurse Umane, Manuela Marcu, la nivelul firmei, angajatorul are obligatia de a întocmi un dosar personal pentru fiecare dintre salariați, de a-l păstra în bune condiții la sediu, precum și de a-l prezenta inspectorilor de muncă, la solicitarea acestora.


Acest dosar trebuie să cuprindă cel puțin următoarele documente: actele necesare angajării l contractul individual de muncă l actele adiționale și celelalte acte referitoare la modificarea, suspendarea și încetarea contractelor individuale de muncă l acte de studii/certificate de calificare l orice alte documente care certifică legalitatea și corectitudinea completării în registru l copii după actele de identitate ale angajatului: buletin/carte de identitate, certificat de naștere, certificat de căsătorie l copii după actele de studii/calificări/formare profesională l formularul de candidatură (inclusiv CV și, eventual, scrisori de referință l informarea prealabilă la angajare l certificatul medical apt de angajare, de la medicul de medicina muncii l fișa de instruire la angajare privind sănătatea și securitatea în muncă l carnetul de muncă sau declarația pe proprie răspundere că angajatul nu are carnet de muncă l certificatul de cazier juridicar sau declarația pe proprie răspundere că angajatul nu a suferit condamnări l permisul de muncă, dacă angajatul este cetățean străin l fișa postului l contractul individual de muncă l actele adiționale și celelalte acte referitoare la executarea, modificarea, suspendarea și încetarea contractului individual de muncă (de exemplu: act adițional pentru clauza cu privire la formarea profesională, clauza de neconcurență, clauza de mobilitate, clauza de confidențialitate, act adițional pentru modificări ale salariului sau ale funcției l copii după actele de identitate ale persoanelor aflate în întreținere (certificate de naștere, certificate de căsătorie, carte de identitate etc.) l fișele de evaluare a performanțelor profesionale l deciziile referitoare la premieri și numiri pe poziții ierarhice superioare l documente privind cercetarea și aplicare sancțiunilor disciplinare.


Angajații ar trebui informați că au dreptul să solicite Departamentului de Resurse Umane orice document din acest dosar, dacă solicită acest lucru. 



Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole din aceeași secțiune

Joi, 30 August 2012
Stire din Cetățenești : Zacuscă proaspătă de vinete
Joi, 30 August 2012
Stire din Cetățenești : calendar religios
Pagina a fost generata in 2.3003 secunde